פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת מוצר/פיצוי כספי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביום 11/9 נרכשה בחנות פוקס הום, מגש לעוגה יחיד שנארז באריזת מתנה בנייר צלופן. כמה שעות לאחר מכן קיבלתי את המגש כמתנה מחברה.

עוד לפני שפתחתי את נייר הצלופן הארוז הבחנתי כי הכלי סדוק בקצה. הגעתי באותו היום לחנות במטרה להחליפה כשהמוצר עדיין באריזתו המקורית!!!

לא עזרו כל טענותי כי המוצר נמצא ברשותי פחות משעה, כי לא נפתח כלל מהאריזה ( לראייה המוצר הגיע עדיין ארוז באריזתו המקורית ונפתח על ידי המוכרת בחנות ) . גם שירות הלקוחות סירב להחליף את המוצר.
כיצד ייתכן שרשת כמו פוקס איננה נותנת יחס ראוי ללקוחותיה ולחברי המועדון שלה? הנני חברת מועדון לקוחה ותיקה אשר מצפה מחברה כמו פוקס שתעמוד מאחורי מוצריה ושמוצרים שנרכשים אצלה לא ינזקו באריזה או לחילופין לא יישברון לאחר שעה?
לא עזרו כל בקשותי ופוקס עומדת בשלה שאינה מפצה לקוחה ותיקה שלה, חברת מועדון.
ברצוני לדעת מדוע טרחה פוקס לצרף אותי לחברות במועדון אם איננה טורחת לשמר אותי בקרות אירוע שכזה.
פוקס לא טרחה לעטוף את מוצריה בנייר פצפצים ( כפי שעשתה אגב שהגעתי להחזיר את המוצר כדי שלא יישבר יותר), אם המוכרת זיהתה את הצורך לעטוף מוצר שכזה בנייר פצפצים מדוע לא עשתה זאת כשמכרה?
מיותר לציין כי שווי המוצר לא עולה על 60 ש"ח.. זוהי תעודת עניות לחברה שמתעקשת להיפטר מלקוחותיה ברגע שקיימת בעיה, לא לשמר אותם ולא לקחת אחריות על מוצריה. מדוע אני כלקוחה אחזור לבית עסק שכזה?
אודה להתערבותכם החלפת המוצר
בברכה,
עו"ד הדר ****
כספי סוג הנזק :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה