|
|
|
|
|
|
סירוב להחלפת מוצר באחריות |
נושא התלונה: |
יום שלישי 13 ספטמבר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
פתח תקווה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
תנור מחברת סמסונג בשנה ראשונה שלו באחריות החברה התקלקל פעם אחר פעם ללא הצלחה של השירות לתקן באופן סדור. מספר תיקונים וביקורי בית של טכנאים למעלה מ 15 פעמים בתוך שנה. ולמרות זאת החברה סרבה להחליף המוצר בתנור אחר תקין.
רק הסכימו להגדיל אחריות בעוד שנה כאשר קצב התקלות והשבתות של התנור לתיקוני מעבדה רק גודל ומשאיר אותנו ללא תנור בשבתות
כיום לא ניתן לעשות שימוש רגיל בתנור ללא חשש של תקלה
אבקש את עזרתכם למציאת פתרון הולם
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת המוצר במוצר תקין |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מיניליין שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|