פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר שסופק לא כפי שהוצג בחנות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לאחרונה רכשתי מקרר מתוצרת פריג'ידר בחנות א.ל.מ בב"ש
המקרר שסופק לא כפי שהוצג בחנות - בחנות בחרתי מקרר עם מדף רשת והמקרר שסופק הגיע עם מדף מזכוכית
בבדיקה - קבלתי מקרר מדגם GLTQ23V7C ולא GLTQ23V7A
תומך מדף הזכוכית העשוי פלסטיק שקבלתי התפורר בתוך זמן שימוש קצר ואני נאלצת להחליפו
עד היום למרות מאמצי הרבים לא קיבלתי את החלק הדרוש ולכן אני לא יכולה להשתמש במקרר לצרכיי
לא יכולה להזמין חברים לארוחה סוג הנזק :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
דבדה יצחק מנהל שרות אר שם ותפקיד:


כנראה שלקוחה ראתה דגם קודם שהיה עם מדף רשת אחת בתצוגת אותה חנות כיום מה שנימכר בכל החנויות הוא דגם 23v7c שכל המדפים זכוכית ואין כל דגם נוסף
תגובה:
אנו נוודא שדגם זה יוצא מהתצוגה של אותה חנות כמו כן שמרינה תפנה לשרות ותקבל מדף חלופי במקום השבור שתביא עימה את השבור פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה