פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס בלתי הולם על תלונה למכשיר פגום נושא התלונה:
‏יום שישי ‏06 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רחוב ההסתדרות 225 חיפה כתובת:
אבאל- שירותים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברשותי מקרר,מתוצרת פריז'ידר.
מאז שרכשתי את הפריז'ידר, מקום עמידת הבקבוקים נסדק ונשבר, וניסינו להדביק במשך שנים. עד שלפני שנתיים החלפתי את החלק הזה בסכום של 1206 ש"ח.

כבר לפני חודשיים, המקום שוב נסדק, ועכשיו הוא כבר ממש במצב לא טוב. פניתי לחברת אבאל שירותים, אמרו לי שישלחו טכנאי . עלותו: 195 ש"ח.
אמרתי שאין צורך שכן את השבר רואים בברור,(זה לא מנגנון פנימי) ודרשתי שהפעם הם שיחליפו את החלק הזה בדלת על חשבונם .
לא יתכן שמוצר חשמלי שערכו הוא אלפי ש"ח, לא ממלא את יעודו.
הם עמדו בסירובם.
פניתי למיניליין- יבואני פריז'ידר והם התנערו מכל אחריות וגם דברו באופן לא יפה.
אבקש התייחסותכם בענין.
גם עוגמת נפש וגם סוג הנזק :
החלפת דלת המקרר בלי תוספת תשלום כל שהוא,לחלק פנימי עמיד שימלא את יעודו. פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
דבדה יצחק מנהל שרות אר שם ותפקיד:
בדקנו את כל הפרטים בתלונתה של ג"ב קפלן אנו מצטערים על עגמת הנפש שנגרימה לה חברתנו עושה מאמצים רבים לספק מוצר טוב ואת השרות היעיל ביותר המקרר ברשות ג"ב קפלן משנת 1997 ופועל ללא שום תקלות טכניות לפני כשנתיים הוחלפו חלקי פלסטיק שונים כולל כל פנים הדלת ומדף מעל מגירת הירקות המקרר הנ"ל נימצא ופועל באלפי בתים בישראל ואין אנו ניתקלים בבעיות מסוג זה להערכתנו חלקים שנשברו שוב מעידה על שימוש לא ראוי שים לא כן אין לנו הסבר אחר לכך תגובה:
אנו מוכנים לפנים משורת הדין לתקן ולספק חלפים במחיר מופחת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה