יחס בלתי הולם על תלונה למכשיר פגום |
נושא התלונה: |
יום שישי 06 יולי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
רחוב ההסתדרות 225 חיפה |
כתובת: |
אבאל- שירותים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ברשותי מקרר,מתוצרת פריז'ידר.
מאז שרכשתי את הפריז'ידר, מקום עמידת הבקבוקים נסדק ונשבר, וניסינו להדביק במשך שנים. עד שלפני שנתיים החלפתי את החלק הזה בסכום של 1206 ש"ח.
כבר לפני חודשיים, המקום שוב נסדק, ועכשיו הוא כבר ממש במצב לא טוב. פניתי לחברת אבאל שירותים, אמרו לי שישלחו טכנאי . עלותו: 195 ש"ח.
אמרתי שאין צורך שכן את השבר רואים בברור,(זה לא מנגנון פנימי) ודרשתי שהפעם הם שיחליפו את החלק הזה בדלת על חשבונם .
לא יתכן שמוצר חשמלי שערכו הוא אלפי ש"ח, לא ממלא את יעודו.
הם עמדו בסירובם.
פניתי למיניליין- יבואני פריז'ידר והם התנערו מכל אחריות וגם דברו באופן לא יפה.
אבקש התייחסותכם בענין.
|
גם עוגמת נפש וגם |
סוג הנזק : |
החלפת דלת המקרר בלי תוספת תשלום כל שהוא,לחלק פנימי עמיד שימלא את יעודו. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|