פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פלסטיקים שבורים ודלת חלודה במקרר Samsung נושא התלונה:
קלדרון אלון שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
גרנית 12 פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי מקרר Samsung דלת ליד דלת לפני כשנתיים וחצי. כבר בימים הראשונים החלו סדקים ושברים בפלסטיקים במדפים ובדפנות המקרר והמקפיא. בנוסף, כבר בשנה הראשונה החלה חלודה בדלת שמאל שהלכה והתפשטה בתחתית המקרר. בפנייתי לחברה הובטח לי כי במידה ואבטח את המקרר ישלח טכנאי לבדוק את תלונותיי ללא עלות ביקור והוא יחליט ממה נוצרה החלודה. במידה והמקרר פגום התקלה תתוקן ללא עלות מצידי. הטכנאי שבדק את המקרר אמר כי אכן קיימת חלודה והוא יעביר זאת הלאה. מאז הנני זוכה להתעלמות מוחלטת והתנערות מצד השירות לקוחות ואף נאמר לי ע"י יצחק דבדה כי תקלות מסוג זה נובעות מתחזוקה ירודה וכי קיוסק המקרר הוא זה שגרם לחלודה. בשום מקום לא נכתב או נאמר כי קיוסק במקרר בהכרח יוביל לחלודה תוך זמן קצר וברור כי אילו ידעתי עובדה זו לא הייתי קונה מקרר עם קיוסק ולאור הרמה הירודה בהחלט שלא הייתי קונה מקרר מסוג Samsung.
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
החלפת דלת המקרר החלודה והפלסטיקים השבורים בכל חלקי המקרר. פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
דבדה יצחק מנהל שרות אר שם ותפקיד:
אומר כך המקרר הנימצא ברשותך הוא מקרר מעולה המשרת בתים רבים בנאמנות שנים.ומה שנאמר כי בעת צריכה של מים קרים או קוביות קרח יש ונוצרים עודפי מים המנוקזים לשקערורית מובנת בדלת ויש צורך לנקזם שאם לא כן הם גולשים על הדלת ומחלחלים לתחתיתה יום ועוד יום וכך כנראה נוצרה חלודה בחלקה התחתון של הדלת.
לשמחתנו לא ניתקלנו בתופעה זו.הוצע לכם תיקון או החלפת הדלת במחיר מופחת אך דרישתכם היא החלפת דלת ללא תשלום ,בקשה זו הועברה לייצרן בחו"ל בתקווה להיענות מצידם .
ולמען הדיוק פנייתכם בגין חלודה בדלת נעשתה ב 03-05-07 דהיינו מעל שנתיים מיום הרכישה ולא בשנה הראשונה כפי שתענת.
,
תגובה:
עם קבלת תשובת הייצרן ומתן הסכמתם להחלפת הדלת ניצור עמכם קשר.
לייתר חלקי הפלסטיק יינתן מחיר מופחת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה