פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצוי על עוגמת נפש ואובדן אכל עקב מקרר חדש שהתגלה כפגום נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
גרניט 12 קרית אריה פ"ת כתובת:
שרות גור, רש"י 48 ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
זהו מכתב שנשלח בפקס ונענה בשלילה ובאדישות מופגנת ע"י מנהל השירות הארצי שאמר באנו תיקנו וזהו אין פיצוי .
להלן :
לכב'
יבוא ושיווק מיני-ליין בעמ
רח' גרניט 9 קריית אריה

מנהל שרות ארצי מר איציק דבדה
אדון נכבד

שלום,
שמי גילה אהרונסון ,קניתי מוצר משקם אלקטריק בי-ם רח' כנפי נשרים 22,
אשר צורף לו תעודת אחריות שלכם.

הרקע:
המוצר הינו מקרר מחב' פריג'ידר מס' הזמנה 121799857
המקרר נקנה ב08.07.07 והגיע אלי ב 12,07.07
שרות גור אשר הינה מרכז שרות שלכם שלחו טכנאי לפתוח את המקרר ולחברו לחשמל. הנ"ל עשה זאת והלך.
בימים הראשונים לתפעולו הבחנתי ברעש חריג מהמקרר אולם היה נראה שהוא מקרר ומקפיא היטב.
הרעש שנשנה כשהמנוע התחיל לעבוד היה חזק מאד עובדה שעלתה במוחי שוב ושוב השאלה
"מי הדליק את המייבש"
ומייבש כאמור עושה רעש חזק ממקרר רגיל. לאחר כמה ימים חייגתי לשרות גור לשאול בעניין.
הפקידה הרגיעה אותי באומרה שאם הטכנאי לא אמר כלום אז זה בסדר.

לאחר כשבועיים מיום הקניה התפרק המדף הגדול המרכזי שבמקרר ממסגרתו ושוב התקשרתי לגור ששלחו טכנאי . כשהנ"ל הגיע שאלתי אותו ספציפית אם הרעש שהוא שומע נשמע לו תקין ..
הנ"ל אישר שכן.
אני המשכתי לפקפק בעניין.
בל נשכח שזה לא המקרר הראשון שיש לי, קדם לו מקרר תדיראן שהיה בן 15 שנים והיה שקט ממה ששמעתי מהחדש !!! והיתי מצפה מטכנאי שמתעסק הרבה עם מקררים לזהות רעש חריג .

ובכל זאת כשהמקפיא פתאום הפסיק לעבוד בראש השנה היתי בשוק , ניתן לומר שכבר בערב חג שחל ביום רביעי כאשר טרחתי להכניס ולהוציא ממנו תבשילים הרחתי ריח לא נעים מהמקרר אולם היתי עסוקה מדי ולא ייחסתי לזה חשיבות . חשבתי שזה אולי סלט פתוח או משהו.

את המקפיא פתחתי רק למחרת פעם אחת בערב כשארחתי אנשים ואני זוכרת שקצת התפלאתי שהגלידה הייתה חצי רכה.

מה שהתגלה למחרת (ליל ששי) היה נורא, היו לנו שם חבילות בשר עגל לחמין , פילה נילוס, 3 חבילות עופות , בשרים טחונים, הודו טחון , שניצלוני דג, טבעולים, צ'יפס, חב' קבב קפוא, גלידה בקופסא,עוגות, פיצות, 2 חבילות שניצל טבעול, חבילה מלאווח וכו' הכול הכול היה רך ונמס והאוויר שנכנס למקפיא היה אוויר חם (המנוע עבד) מסריח בקיצור.
את רוב הסחורה נאלצנו לזרוק מייד לפח . גם המקרר שהתחמם לאט יותר מהמקפיא התחמם לאיטו ובו היו תבשילים לשבת ולחג שהיה עלינו לזרוק מיד במוצאי שבת מאחר ופחדנו לאכול אותם לאחר כ"כ שעות בלי קירור נורמלי.
אין בכוחי לתאר את עוגמת הנפש שהיה לי שהיינו צריכים להציל מהמקרר מה שניתן ולהעביר לשכנים לשמירה, ואפילו בשביל לקחת כוס קפה עם חלב היתי צריכה לדפוק אצל שכנים אותם יומיים עד שהטכנאי הגיע בראשון בסביבות 11:00 בבקר לאחר שמ8:00 בבקר חייגתי מס' פעמים שיגיע כבר.
כשהטכנאי הגיע סופסוף התגלה שהמצת האלקטרוני שרוף לגמרי (הוא הראה לי ולקח את זה איתו)
ואכן מאז שתוקן המצת הרעש של המקרר פסק והמקרר נשמע נורמלי ותקין.

מסקנתי הברורה היא שהמוצר שנמכר לי היה פגום מתחילה כשהגיע אלי הביתה והטכנאי שלכם אפילו לא קלט את זה מתחילה.

גם הגסיסה של המצת הייתה הדרגתית ונמשכה כיומיים שלושה אבל הרעישה מרגע שהמקרר פעל בביתי.

יכולתי לדרוש פשוט לקבל מקרר חדש במקום הפגום, הרי לא קניתי יד שניה ?! ומקרר שמתמוטט אחרי חודשיים , מי יודע אם יחזיק עוד 3 שנים...ומה עוד יפול בו עוד 5 שנים..מעורר חשש כבד.
אפילו התדיראן שהיה לי משך 15 שנה נזקק לטכנאי בפעם ראשונה לאחר 10 שנים או יותר וזה בעיני נורמלי!


אני לא דורשת מקרר חדש גם אם יכולתי כאמור, אולם, אני מצפה לפיצוי הולם מחברת מיני-ליין על הפסד הכספים שכלל ההפסד הכספי והמעשי של אכל מבושל ונא כולל ביצים ומוצרי חלב בשרים וכו' כמפורט לעיל. אני משערת שמדובר בסכום של כ1500 ₪ אכל.לא כולל פיצוי על עוגמת הנפש בחג ובשבת (גם התרוצצות ושעות של קניות וסחיבת מוצרים הביתה )והטרטור ובקשת טובות מהשכנים (דבר שהזכיר לנו ימי קדם עם המקרר הישן בסופו, שבדיוק על מנת למנוע את זה החלפנו אותו) כל זה לדעתי שווה עוד 2000 ₪. סה"כ ברצוני לקבל פיצוי של 3500 ₪.


הפסד אכל מבושל וקפוא ועוגמת נפש סוג הנזק :
ביקשתי פיצוי של 3500 ש"ח על אובדן אכל ב1500 ש"ח, וצער ועוגמת נפש 2000 פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
דבדה יצחק מנהל שרות אר שם ותפקיד:
צר לנו על עגמת הנפש לה את טוענת אך המקרר פעל בביתך ללא דופי במשך כשלושה חדשים ולא כפי שאת טוענת אך לרוע המזל המקרר היתקלקל ערב שבת כאשר אין בנימצא טכנאים אך ביום ראשון הגיע טכנאי ותיקן את התקלה
החוק היבש מחייב הגעה לשם תיקון מוצר בבית לקוח עד שבעה ימים כאשר שבתות וחגים אינם ניכללים במניין הימים האחריות למוצר לפי חוק הגנת הצרכן היא לעשיית שרות לתקן כל הטעון תיקון ולהחליף כל חלק הדרוש לכך ואכן כך פעלנו.

יש וקורה שמוצר חשמלי מתקלקל לשם כך נתן המחוקק את דעתו במתן אחריות
לבטח על מקרר הפועל ללא הפסק יום ולילה להבדיל ממוצרי חשמל אחרים
ובשום מקום לא מופיע כי יש לפצות על מזון שהיתקלקל ודרישתך לפיצוי והסכום אותו את מבקשת פשוט אין להם אחיזה במציאות אם לוקחים בחשבון את עלות המקרר
תגובה:
כאות של מחווה ורצון טוב אנו מוכנים להעניק שנת אחריות נוספת שלדעתנו עונה על מקרה זה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה