פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה שאינה סוחטת נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנה וארבעה חודשים רכשתי באמצעות האינטרנט מכונת כביסה של king ע"י היבואן והמשווק: מיני ליין בע"מ.
בחודש האחרון גיליתי שהמכונה אינה סוחטת, ואומנם פגה לה תקופת האחריות למכונה (עברה שנה) אך זה לא נראה לי הגיוני שמכונת כביסה חדשה מפסיקה לפעולה לאחר שנה וארבעה חודשים.
כשפניתי לשירות הלקוחות כדי להזמין טכנאי (מורשה) שיברר את מהות הבעיה נמסר לי: "שרק על השירות הטכנאי על מנת לבדוק מה הבעיה אני יצטרך לשלם.
כששאלתי מדוע? התשובה היחידה שקיבלתי:"בגלל שאין לך אחריות"
הסברתי להם שזוהי מכונת כביסה חדשה וזה לא הגיוני שלאחר קצת יותר משנה היא מתקלקלת. בנוסף הצעתי שיגיע טכנאי ואם התקלה של המכונה היא בעקבות טעות אנוש אני מכונה לשלם את מלוא המחיר.
אך כמובן נענתי בסרוב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיגיע טכנאי ואם התקלה של המכונה היא בעקבות טעות אנוש אני מכונה לשלם את מלוא המחיר, אך אם התקלה היא בעקבות פגם במכונה שיישאו באחריות. פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
דבדה יצחק מנהל שרות אר שם ותפקיד:
מתנצלים על האיחור במתן התגובה ולעצם העיניין האחריות הניתנת מוגבלת לתקופה בה הצרכן זכאי לקבלת שרות וכך גם המחוקק רואה זאת אין כל קשר למהות התקלה ולגורם התקלה יש ולבטח מכונת כביסה הפועלת תחת מאמצים ומכונה עטירת רכיבים מכניים וחשמליים מתקלקלת השרות שניתן הוא לא כפי שאת רוצה יש חוקים ותקנונים לכך ולא יעלה על הדעת שכל צרכן יבחר לעצמו את סוג השרות מתי הוא מוכן לשלם ומתי לא אני תקוה שתקבלי זאת בהבנה תגובה:
להזמין שרות כמקובל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה