פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות בשירות לקוחות. נושא התלונה:
זיו טל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏23 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.
אני רכשתי לפני מספר ימים טלווזית LCD של סמסונג דרך האתר של WALLSHOP.
התקשר אלי טכנאי ואומר לי שהוא יהיה בביתתי ב10 בבוקר.
בסביבות 9 ועשרה הוא מגיע ואני קיבלתי את הטלווזיה ללא בעיות וסידר לי את הטלווזיה ועזר לי גם לסדר את ההגדרות של הHOT.
אבל לאחר שהתבוננתי על הטלווזיה מקרוב שמתי לב שיש פיקסל שרוף בצד המסך.
שאלתי את הטכנאי על הפיקסל השרוף לראות מה יש לו לומר על העיניין , הוא אמר לי שזה כנראה לכלוך וזה ירד. אבל מכיוון שאני מבין בעניין מסכים והכל אמרתי לו שזה פיקסל שרוף וזה לא ירד. ואחרי שהוא הבין שזה פיקסל שרוף גם הוא אמר לי שאין מה לעשות בנידון רק אם היה לי מעל 8 פיקסלים שרופים ( מה שנשמע לי הזוי לחלוטין. ) יהיה אפשריות להחלפה מיידית.
עוד לפני שהספקתי לשאול לשאול את הטכנאי עוד שאלות הוא כבר התחיל למהר לסיים את העיניין שראה שאני יודע על מה מדובר.
אז החלטתי לעזוב את הטכנאי ובמקום להתקשר לשירות לקוחות (039254833 ) שימצאו לי פתרון אבל במקום לקבל תמיכה ניפנפו אותי בשניה שהבטיחו לי שיחזרו אלי עוד כמה דקות שיבררו על העסקה . שכעבור מספר שעות לא חזרו אלי בכלל.

אני קניתי מוצר חדש ב3800 שקל , בשניה שהוא יצא מהשקית וחובר לחשמל אני רואה פיקסל שרוף. עכשיו אני רוצה להבין מדוע אחרי שהוצאתי כלכך הרבה כסף על מוצר חדש אני צריך לקבל מוצר פגום אפילו אם זה פגם כלכך קטן.


בעיית פיקסלים סוג הנזק :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה