פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר חדש שנקנה לפני חודש ואינו עובד נושא התלונה:
רייזנר יהודית שם/כינוי:
‏יום שישי ‏01 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
גרניט 12 ק.אריה ת.ד 3469 פ"ת כתובת:
המלאכה 3 א.ת צפוני לוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8 ליולי קניתי מחברת מיניליין מקרר מסוג סמסונג,4 ימים לאחר הקניה גיליתי שהמקרר מייצר קרח ואינו מקרר בחלקו התחתון אלא רק במקפיא.
פניתי לחברה,נשלח איש טכני אמר שפתר את הבעיה והלך.
לאחר כשבוע שוב אותה בעיה,הוזמן טכנאי לתאריך 1 לאוגוסט ,הגיע ,טען שתיקן ושוב חוזר חלילה ,יומיים לאחר "התיקון" האחרון שוב המקרר לא מקרר
זה תסכול מטורף שאין עם מי לדבר כאשר ביקשתי את המנהל והיא סרבה בתוקף לתת לי לשוחח איתו.
אני נאלצת לבזבז ימים שלמים בלחכות לטכנאי בשביל מקרר שקניתי לפני כחודש
למי עליי לפנות כדי לקבל שירות כמו שצריך??
בזבוז ימי עבודה ועוגמת נפש שלא תתואר סוג הנזק :
החלפת מקרר פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה