פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 08.09.08 רכשתי מכונת כביסה אלקטרולוקס מחנות "אלקטרו שופ" בהזמנה טלפונית.
בתאריך 10.09.08 הגיעה המכונה ובאותו היום פניתי לחברת "רט-פל" כדי שישלחו לי טכנאי להתקנת המכונה החדשה. טכנאי הגיע אלי בתאריך 14.09.08 התקין לי את המכונה וגילה שמכונת כביסה אינה תקינה. טכנאי זיהה את התקלה, יצר קשר עם מוקד (רט-פל) ואמר שיצרו איתי קשר באותו יום לקבוע יום להגעת טכנאי עם החלק הנדרש. אף אחד לא יצר איתי קשר ויום למחרת התקשרתי לברר. טכנאי השני הגיע אלי ב 16.09.08 והחלק שהביא איתו לא תאם למכונה הכביסה מה שניראה בעיניי התנהלות לא מקצועית מצד החברה. טכנאי השלישי שהגיע אלי ב 17.09.08 ושוב המכונה לא תוקנה, לדברי הטכנאי, טען כי חוץ מהחלק שהחליף ישנם עוד תקלות נוספות שקיימות במכונה וגם הפעם טכנאי אמר שיצרו איתי קשר מהמוקד להמשך הטיפול. ושוב אף אחד לא יצר איתי קשר בנושא. לאחר המתנה של יומיים יצרתי קשר בעצמי עם מוקד "רט- פל" ושם נאמר לי שהטיפול הועבר לחברת יבואן מיני- ליין בע"מ.

פניתי למיני-ליין ע"מ להבין עד מתי הסיוט הזה ימשך ומתי סוף סוף אוכל להשתמש במכונת הכביסה. גם בחברת מיני-ליין נאמר לי שהעניין הוא בטיפול ויחזרו אלי עוד היום ע"מ לעדכן אותי בנושא (19.09.08).
וכצפוי אף אחד לא יצר איתי קשר. בתאריך 21.09.08 שוב פניתי למיני-ליין ע"מ להבין מתי המכונה שלי תתוקן, נציגת שירות מיני-ליין אמרה שבמשך היום יצרו איתי קשר להגעת טכנאי וכמובן שוב אף אחד לא חזר. ב 23.09.08 אחרי שבוע וחצי של המתנה ושיחות טלפון בלתי פוסקות גם עם חברת מיני-ליין וגם עם חברת "רט-פל" הגעתי לסף הייאוש ופניתי שוב למיני-ליין ע"מ לדבר עם מנהל השירות שיטפל בי באופן ענייני וייתן לי תשובות ברורות . ענתה לי נציגה בשם מיכל ולמרות כל הכעס וייאוש שצברתי עד כה ביקשתי באופן סבלני לדבר על מנהל השירות. נציגה טענה שלא יכולה לעשות זאת, דרשתי שוב אז נאמר לי שתבדוק את הנושא והשאירה אותי בהמתנה על הקו כ- 10 דקות, לאחר מכן ענתה לי נציגה בשם מרלין, ביקשתי לדעת מה תפקידה ותשובתה הייתה שהיא נציגת שירות. ביקשתי גם ממנה לדבר עם מנהל אך היא נענתה בשלילה ובאופן פתאומי היא שינתה את גרסתה ואמרה שהיא המנהלת. אני נדהמתי מהאופן וצורת הדיבור של אותה הנציגה אשר היה מזלזל, חסר כבוד ושירותיות. הרגשתי מושפלת על ידה וחסרת אונים. כאשר שוב דרשתי ממנה לקבל תשובה עניינית, הנציגה אמרה שהנושא בטיפול וניתקה לי את הטלפון בפנים. איני מסוגלת לתאר את עוגמת הנפש מהשירות והיחס של חברת מיני-ליין ומנציגים שעובדים בה (במיוחד נציגה בשם מרלין).

אני מדגישה שמכונת כביסה היא חדשה לגמרי, הגיעה אלי פגומה ולא נעשה בה שימוש כלל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לספק מכונת כביסה חדשה ותקינה באופן מיידי פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה