פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר סמסונג - פגום נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מקרר סמסונג דגם 627
תיאמו איתי 3 פעמים לאספקת המקרר ,לקחתי חופש המעבודה
אך המקרר לא הגיע.
בתאום הפעם הרביעית הגיע מקרר פגום עם פגיעה בדלת המקפיא
וקילוף צבע בגוף המקרר. וזאת למרות ששילמתי למוביל עבור פרוק דלתות
שלחתי פקסים חוזרים ונשנים לאורן מנהל לוגיסטיקה אך הוא בחר להתעלם!!!!
בהמלצת טכנאי שרות של מיני ליין קבע חד משמעית על החלפת המקרר!!!
ועד נכון להיום החברה מסרבת להחלפה למרות שאספקת המקרר יצא ממחסניה!!!
כנראה שחברה אינה מכבדת את מוצריה ובעיקר את הרוכשים אשר רוכשים במיטב כספם אך לא מקבלים מוצר תקין.
בסך הכל קניתי מקרר ולא תעסוקה חדשה לכן באין מותירים לי ברירה אפנה לעיתונות ולערכאות למחלקת תלונות ציבור
החלפת מקרר כפי שנקבע ע"י הטכנאי פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה