פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה אלקטרולוקס דגם 642 נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
גרניט 12 ,קרית אריה, פ"ת כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי בתאריך הרשום את מכונת הכביסה הנ"ל , לאחר מספר כביסות הבחנתי שכפתור ביטול הסחיטה בתכניות הכותנה אינו עובד . הטכנאי שהגיע ניסה לפתור את הבעיה ללא הצלחה והיפנה אותי לחברת "מיניליין". לאחר בדיקתם נמסר לי "שכפתור ביטול הסחיטה אינו עובד בתכניות כותנה ומה שנרשם בפרוספקט המכונה נרשם בטעות" . ביקשתי להחזיר את המכונה משום שהמכונה אינה עונה על צרכיי ולדעתי , יש פה משום הטעיית הצרכן בפירסום . בכל המכונות קיימת האופציה של ביטול סחיטה , מה גם שבמכונה הספציפית הזאת ישנו הכפתור המיועד לכך , וכשרכשתי את המכונה הזאת , היה זה לאחר חיפוש מאוד מדוקדק למכונות כביסה ובחרתי בה משום שהתאמה לצרכיי עפ"י הפרוספקט שקראתי לפני הרכישה .המכונה נמצאת אצלי כשלושה שבועות כאשר שבועיים אני לא משתמשת בה כדי שיבואו ויקחו אותה . אנו משפחה בת שבע נפשות בהן שתי חיילות כך שנושא הכביסות חשוב ודחוף וכרגע אני נאלצת למצוא פתרונות חלופיים לכיבוס הבגדים שעולים לי בזמן ובכסף רב .
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקחת את המכונה מביתי ולהחזירה למיניליין או לחנות ממנה נרכשה , להחזיר לי את כספי חזרה כולל דמי משלוח שניתנו למוביל במזומן . ופיצוי כספי על עוגמת הנפש וכיבוס במשך שבועיים מחוץ לבית . פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה