פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לתנור אלקטרלוקס נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנית 12 קרית אריה פ"ת כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי לפני4 שבועות תנור אלקטרלוקס משקם אלקטריק.
ביום שאחרי שקיבלתי את התנור התקשרתי למיניליין היבואן למספר שאמרו לי בשקם אלקטריק שיבואו להתקין אותו.
אחרי איו ספור טלפונים בלי מענה במשך שבוע דברתי אם שירות הלקוחות ואמרו לי שיחזרו אלי.
כעבור שבועים שלא חזרו אלי התקנתי את התנור בלב ברירה.
בערב ראש השנה השתמשתי בתנור בפעם הראשונה, בסוף הבישול אחרי שכיביתי את התנור ופתחתי את הדלת הזכוכית התפוצצה. אחרי החג התקשרתי למיניליין ושוב לקח כמה טלפונים למצוא עם מי לדבר נאמר לי ליצור קשר עם חברת "אב אל" למתן שירות.
טכנאי הגיע ואמר שהזכוכית לא באחריות והתפלא שלא יצרתי עם "אב אל" קשר להתקנת התנור, הראתי לו שמספר הטלפון על הקבלה הוא של מיניליין וחוץ מזה לא נאמר לי כך בשיחת הטלפון הראשונה אלא שיחזרו אלי.אמרתי לטכנאי שמיניליין צריכים לקחת אחריות על הזכוכית מכיוון שהתנור כנראה הגיע פגום והמענה החסר של מיניליין למתן שירות ללקוח הוא מקור הבעיה.
"אב אל" אמורה לחזור אלי לגבי מי ישא בעלות הזכוכית והתיקון, אני מקוה שמיניליין/אב אל יקחו אחריות על הפשלה הזאת כך שאוכל להמליץ עליהם כחברות שעומדות מאחורי המוצרים שלהם.

בכבוד רב
דן אמיר
מושב אביאל

באותה קניה
כספי סוג הנזק :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה