|
|
|
|
|
|
שרות גרוע |
נושא התלונה: |
יום חמישי 09 דצמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
שרותון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי שרות תיקון במכונת כביסה בחברת שרותון ליפני כשבועיים.
הסברתי לנציגת שרות שיש לי בעיה בדלת מכונת הכביסה,ניקבע לי תור ליום רבעי 1.12.10 ביום הזה מקבל אני שיחת טלפון:שלום מדבר טכנאי מקררים אמרתי לא ביקשתי שרות למקרר אלא למכונת כביסה,הטכנאי חוזר אליך עוד כמה דקות.
חוזר אלי הטכנאי ומתנצל חלה אי הבנה האם טכנאי המתאים יכול לבוא אלי למחרת,
אמרתי כן ושידאג שיגיע עם דלת להחלפה כדי לימנוע הפסד שעות עבודה נוספים שלי
למחרת מגיע טכנאי בודק ואומר לי שצריך להחליף דלת.אמרתי בסדר תחליף,אומר לי הטכנאי אין לי דלת ושצריך להזמין שאלתי ומי יפצה אותי על אודן שעות העבודה שלי אומר לי הבחור שזאת לא הבעיה שלו.יצרתי קשר עם חברת שרותון שוב והנציגה אמרה לי שאין דלת במלאי ושצריך להזמין לי חדשה.ב 5.12.10 יצרו איתי קשר מהחברה ונקבע לי ביקור ב 9.12.10 . הגיעה טכנאי החליף דלת לדלת ישנה מלוכלכת מלאה שריטות . רוצה אני לציין שהמכונה עדיין במסגרת אחריות.
לא מתאים לחברה כמו שלכם להיות מיוצגת ע'י חבורת חובבנים ולא אחראים מצפה מכם לטיפול ראוי וצודק
|
עלבון,ביזבוז זמן |
סוג הנזק : |
החלפת מכסה לחדש ושינוי בגישה של נותני השרות בחברת שרותון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מיניליין שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|