פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כיריים קינג 7100 נושא התלונה:
כהן יעל שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר חצי שנה של שימוש בכיריים חדשות! הגלתה דליפת גז חמורה שהצריכה מטכנאי הגז לנתק את הגז לדירה ולקיחת הכיריים על ידי חברת מיני ליין למעבדה. מזה יותר משבוע אנחנו מתקיימים בדירה ללא כיריים, לא סופקו כיריים חלופיות, לא יצרו קשר איתנו ממרכז השירות להודיע כמה זמן יערך תיקון הכיריים. רק לאחר שאנו יצרנו קשר עם מרכז השירות התברר כי לפחות עוד שבוע יעבור עד שיגיעו הכיריים מתיקון.
כיריים של חצי שנת שימוש עם נזק כה חמור נראה לי כמו סכנת נפשות גם לאחר תיקון של מעבדה. דרשתי כיריים חדשות או החזר כספי אך אלו מסירים אחריות.
לאחר שיחות ארוכות, מתישות ולא נעימות שירות הלקוחות החליט לספק כיריים חלופיות, דבר המצריך עוד יום עבודה בו טווח ההמתנה לטכנאי הינו 5 שעות! לאחר יומיים בהם ביזבזתי שעות עבודה ללקיחת הכיריים ולסגירת הגז בדירה!
שבת שנייה ללא כיריים, זמן טלפונים ארוך, הוצאות על ימי עבודה ורכישת מזון מחוץ לבית כי לא ניתן לבשל בבית, עוגמת נפש והפחד של כל תושבי הבית מדליפת הגז דורשת יחס הולם יותר ממה שקיבלתי!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת כסף על הכיריים/ אספקת כיריים חדשות פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
צחי מנהל מוקד שרות לקו שם ותפקיד:
אנו בחברתינו היינו מעוניינים לתקן
את המוצר והרי מוצר זה כבר מעבר לאחריות בנות שנה ושלושה חודשים
ובסופו של דבר לאחר דין ודברים
הוחלט ללכת לקראת הלקוח ולהחזיר את כספו בחזרה
כאות של רצון טוב .
תגובה:
ניתן פתרון במלל המופיע בתגובה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה