פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר חשמלי -תקול נושא התלונה:
מאור  שרית שם/כינוי:
‏יום שני ‏06 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
א.ל.מ- קניון אבנת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני פחות משנתיים נקנה מקפיא 6 מגרות של חברת פריג'דר, בחנות למוצרי חשמל בקניון אבנת פ"ת -א.ל.מ
לפני כשבוע הפסיק המקפיא לעבוד, הזמנתי 4 טכנאים מהעיר בה אני גרה כדי לאמת ולבדוק מה הבעיה , ונאמר לי שאין מה לעשות אלא לזרוק את המוצר כי עלות התיקון היא על סך של 800 ש"ח ,חזרתי שוב לשרות הלקוחות של החברה אשר מתקנת את המוצרים הללו ועובדת במקביל עם היבואן, ונאמר לי שאני חייבת להביא טכנאי שלהם , ועצם הגעתו אליי היא על סך של 230 ש"ח , וכי יש מצב להביא טכנאי שיגיד לי את אותו המילים כמו שאר הטכנאים האחרים, והם לא קיבלו כסף, כי אם אין מה לתקן ביקור בית הוא ללא עלות, אתמול בתאריך 12/6
יצרתי קשר שוב עם שרות לקוחות של מיניליין לאחר שרשמתי מכתב מפורט ובו מצבי הן הכלכלי והן המשפחתי על כל פרטיו , חיכיתי הרבה זמן על הקו, ולבסוף עונה אישה בשם מרילין , מאוד מתנשאת בצורת הדיבור המכוער שלה ועונה לי שני משפטים ברורים :" גברת עד שלא תיקראי לטכנאי שלנו אני לא מתכוונת לעזור לך ,וגם אם תיקראי לאחד כזה אני לא מתחייבת לכלום, יש לך בעיה , אני לא אשלם את התיקון שלך".והוסיפה בסוף השיחה כמובן בצורה מאוד בוטה: " את לא תדרשי ממני כלום ,כי אני לא חייבת לך כלום"
שאלתי אותה בין לבין אם גם היא הייתה דורשת אם הייתה משלמת על מוצר ס"כ כסף מסויים, ואחרי פחות משנתיים היה מתקלקל זה לא מאורר , זה לא טלפון אלחוטי, זה מקפיא 6 מגרות שנמצא כל השנה באותו מקום, ובאותו שימוש.
גם התשובה הזו, וגם חוסר ההתחשבות של החברה להוציא מיקרים מסויימים מהפרט, איפה האחריות כלפיי אותם מוצרים שאתם משווקים? מי ייתן היום ערובה למה שהוא קונה ? מינימום שיעבוד 3-5 שנים לפחות יכסה את העלות שלו? למה אני חייבת לפרנס את הטכנאים שלה?אני מבחינתי רוצה פתרון למוצר שלא סגר אפילו שנתיים ובעל ערך כספי עצום בשבילי?????

עגמת נפש סוג הנזק :
שהחברה תחלוק עימי בתיקון המקפיא פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
צחי מנהל מוקד שרות לקו שם ותפקיד:
ראשית ברצוני להתנצל אם באופן השיחה מול הנציגה
הדברים נשמעו בוטים ויובהרו מולה .
לפי דברי הלקוחה מוצר כמעט בן שנתייים מוצר לא באחריות ולעולם לא הוזמן שרות שלנו או שלקוחה הזמינה
על תקלה זו או אחרת .
ובאם לקוחה מעוניינת באבחון ופתרון התקלה חייבת להזמין את מי שעומד מאחורי מוצרים אלו בנושאים טכניים
וכן עליה לשלם סכום זה בדיוק כמו כל לקוח אשר לא באחריות .
תגובה:
נשמח אם תיצור קשר עם תחנת השרות
ותזמין את שרותיהם בתשלום .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה