פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן שירות לקוי ביותר נושא התלונה:
בן דוד מימי ומוטי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
פתח תקווה איזור תעשייה קרית אריה כתובת:
תיאור הבעיה:
נרכש מקרר באפריל 2009 - באוקטובר 2009 נכנסה תקופת האחריות לתוקפה בבמהלך תקופת האחריות נקראו עובדי השירות לתקן את ידית המקרר. לפני כ 4 חודשים ידית המקרר נעקרה ממקומה. פניתי לחברת השירות של החברה לחברת רטפון והם הגיעו לבתי מספר פעמים בלי החלק הנדרש בטענה שאין להשיג את החלק
השקעתי מאמצים רבים להגיע למנהל השירות ומנהל החברה מאמצי עלו בתוהו וכל פעם נענתי כי בקרוב יגיע איש שירות איש השירות אכן הגיע אבל בלי החלקים המתאימים נכון להיום היו אצלי 5 פעמים במשך 4 החודשים ותמיד חזרו בלי לתקן מהסיבה שאין חלק. בצר לי אני פונה אליכם
החלפת המקרר פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה