|
|
|
|
|
|
תקלה חוזרת מהיום שקיבלנו את המקרר |
נושא התלונה: |
קנר מאיה |
שם/כינוי: |
יום שני 26 ספטמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
המלאכה 3 א.ת.הצפוני לוד |
כתובת: |
מחלקת שירות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ממש לאחק שקיבלנו מקרר 4 דלתות הדלתות חורקות היגיע תכנאי טיפל בבעיה ובעיה חזרה על עצמה בשרות הלקוחות שהתקשרנו מסרו שהמקרר כבר אינו במזגרת אחריות וביקשו תשלום של 230 שח לביקור אני חושבת כאשר התקלה חוזרת זה אומר שהמוצר פגום אני לא קניתי מקרר לקמה חודשים זה מוצר שאמור לשרת אותי לפחות כמה שנים טובות המקרר הוא תוצרת חב פריזידר ראו הוזהרתם לא לקנות מהתוצרת הפגומה שרות ואמינות+=הצלחה
|
אני חושבת שמין הראוי היה לשלוח תכנאי ולטפל בבעיה ולפתור אותה ולא לצאת ידי חובה בגלל שנגמר לי הביטוח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מיניליין שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|