פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה חוזרת מהיום שקיבלנו את המקרר נושא התלונה:
קנר מאיה שם/כינוי:
‏יום שני ‏26 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המלאכה 3 א.ת.הצפוני לוד כתובת:
מחלקת שירות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ממש לאחק שקיבלנו מקרר 4 דלתות הדלתות חורקות היגיע תכנאי טיפל בבעיה ובעיה חזרה על עצמה בשרות הלקוחות שהתקשרנו מסרו שהמקרר כבר אינו במזגרת אחריות וביקשו תשלום של 230 שח לביקור אני חושבת כאשר התקלה חוזרת זה אומר שהמוצר פגום אני לא קניתי מקרר לקמה חודשים זה מוצר שאמור לשרת אותי לפחות כמה שנים טובות המקרר הוא תוצרת חב פריזידר ראו הוזהרתם לא לקנות מהתוצרת הפגומה שרות ואמינות+=הצלחה
אני חושבת שמין הראוי היה לשלוח תכנאי ולטפל בבעיה ולפתור אותה ולא לצאת ידי חובה בגלל שנגמר לי הביטוח פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה