פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנפצות דלת של תנור חדש נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה!
לפני פחות משנה נזקקתי לקנות תנור חדש, לאחר ברור עמוק וסקירת השוק ולאחר שחברותיי וחלק ממכרי המליצו לי מאד עליכם קניתי מאחת החנויות את התנור דו תאי " KING"מדגם K22CNW/X המיוצר אצלכם, אכן השתמשתי בו תקופה ונהניתי ממנו, אך לתדהמתי הרבה בערב חג הסוכות בעוד אני ממהרת להספיק את כל אפיית החג ושאר צרכי החג נחרדתי לגלות שבעודי פותחת את דלת התנור לבדוק את מצב המאפה שבה, והנה מתנפצת עלי זכוכית הדלת בלא שום סימן מקדים, חשוב לי להדגיש שלא היה שום דבר בדרך השימוש בתנור שיכול להסביר דבר זה. אל לי להרחיב ולתאר את עוגמת הנפש הרבה, הסכנה שמא שני ילדיי שעודם זוחלים על הרצפה אולי חלילה ייפגשו באי אילו זכוכיות, שלא לדבר על האפייה שנעצרה לי והבושות מהאורחים שהגיעו אליי לחג וציפו למאפים מושקעים כפי שהבטחתי להם, וכמובן החתך שקיבלתי ביד מהזכוכית ונאלצתי להיות ולתפקד עם יד חבושה במהלך החג.
לאחר החג חייגתי אל שירות הלקוחות שלכם וסיפרתי מקרה זה לנציג והזדעזעתי לגלות את חוצפתו הרבה ועזות המצח ללא גבולות בה טען לי שעליי לתקן את דלת התנור ולשאת בהוצאות התיקון? האם קניתי תנור שטרם מלאה לו שנה כדי לרוץ לתקן אותו על חשבוני? האם לכך יש אחריות? האם זו רמת השירות שאתם כחברה נותנים ללקוחותיה? האם שגיתי כשבחרתי בתנור המיוצר בחברתכם על פני אינספור חברות עם לקוחות רבים ומרוצים?
אני מעלה את דבריי על הכתב כי אם לא אקבל את תגובתכם או טיפול ראוי בפנייתי בכוונתי להעביר הלאה את המקרה על כל פרטיו לכל במה ציבורית אפשרית כדי שישמע הלקוח ויחליט האם יש סיבה לטרוח ולתת אמון בחברה שכך עונה ללקוחותיה.
כחברה המכבדת את עצמה ומעוניינת לשמור על שמה הטוב אני מצפה לפיצוי ראוי והגון על כל עוגמת הנפש האדירה הזו שהייתה לי בעקבות ניפוץ זכוכית הדלת של התנור ולא אסתפק בתשורה נלוזה.
כמו"כ אם אקבל פיצוי ראוי ויחס הוגן מצדכם אנצל את קשריי עם מערכת העיתונות המקומית להודות לכם על כך ולהמליץ על חברתכם בפני הקהל הרחב.
בתקווה שפנייתי זו תיענה בהקדם ותטופל על הצד הטוב ביותר ,
אין לי הרבה זמן לחכות אני בלי תנור!!!.
בכבוד רב,
כספי סוג הנזק :
תיקון הדלת ללא תשלום ופיצוי הוגן בגין עוגמת נפש פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה