פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ברמה ירודה של חברת מיניליין נושא התלונה:
בן הרוש דודי שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
רח' גרניט 12 קריית אריה פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
1. בתאריך 18.08.11 רכשתי מכונת כביסה אלקטרו לוקס EWT105410 שהותקנה בתחילת חודש ספטמבר.
2. חודשיים לאחר הפעלתה, זיהיתי נזילה ממכונת הכביסה והזמנתי טכנאי לתיקון התקלה מחברת קירור איציק – נציג השירות היחידי מטעמכם באזור אילת.
3. הטכנאי שהגיע, ראה את הנזילה בעת התרחשותה (בסיום תהליך הסחיטה).
4. הטכנאי פתח את המכונה בניסיון למצוא את מקור הנזילה אך ללא הועיל. הטכנאי זיהה את המים היוצאים מהמכונה, אך לא מצא את מקור הנזילה, פתח את המסנן "בתקווה" למצוא סתימה אך לא מצא דבר.
5. לטכנאי שזיהה את הנזילה לא היה פיתרון ולכן הבטיח כי יפנה אליכם לבירור ותמיכה בתקלה וביקש שאמתין ואדווח במידה והנזילה תמשך.
6. בפנותי לקירור איציק לצורך קבלת תוצאות הבירור, נשלח אלי טכנאי נוסף בשם אופיר.
7. אופיר שראה מים בתחתית המכונה וסימני נזילה על המכונה, פתח מיד ואמר לי "זו תקלה ידועה למכונות מדגמים של פתח עליון. ישנה נזילה מחור נעילת מכסה המכונה, ואין לזה פיתרון. תתעלמי ותמשיכי עם זה כך". כשסירבתי הסביר אופיר "אין לי מה לעשות. זו מכונה ביציקה אחת ולכן לא ניתן לתקנה. רק במכונות ישנות ניתן להחליף גומיית מכסה מכונה, תפני למיני ליין ותבקשי שיחליפו לך מכונה, עדיף לדגם עם פתח תחתון" .
8. טרם לכתו, חיזק אופיר רגלית במכונה וגם הוא הבטיח שיפנה אליכם לבירור .
9. זה המקום לציין כי שני טכנאים מטעמכם זיהו את התקלה ואמרו שאינם יכולים לטפל בזה וכי יפנו אלכם, דבר שלא נעשה.
10. בפנותי אלכם ביקשתי לדבר עם מנהל שירות לקוחות. נציגת שירות בשם מיטל סירבה ואמרה שהיא תעזור. בהתערבותה הוחלט לפנות את המכונה למעבדת השירות להמשך בירור.
11. יומיים לאחר מכן, הודיעו לי מהמעבדה שהתקלה "נפתרה". כשביקשתי הסבר טענו הטכנאים במעבדה שהמכונה תקינה ושלא הייתה נזילה כלל?!
12. כל ניסיונותיי לשוחח עם מנהל מחלקת שירות לקוחות "העלו חרס" והפקידה שם הודיעה לי שהמכונה תקינה למרות שלא תיקנו אותה ולמרות ששני טכנאים שונים שלהם זיהו תקלה וטענו כי אין בידם פיתרון.
13. הגדלתם לעשות כשכתבתם לי מכתב מאיים ובו נאמר כי העובדה שאני לא מעוניין לקבל את המכונה חזרה עד שתתוקן תגרור עימה הוצאות נוספות.
14. תמוה בעיני כי למרות פניותיי החוזרות ונשנות, לא אפשרתם לי לשוחח עם מנהל שירות לקוחות, מזמן לא נתקלתי באיכות שירות שערורייתית כשלכם.
15. לאור העובדה שמכונת הכביסה התקולה נמצאת אצלכם כבר מעל לחודש ימים (כמעט ולא עשיתי בה שימוש), וכמו שנאמר לי משני טכנאים מטעמכם, שלמכונה בעיה טכנית שאיננה בת פיתרון, אני מבקש החזר כספי מלא תוך 14 יום מקבלת מכתבי זה.
16. בברכה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא!!! לא מעוניין בקשר עם חב' מיניליין פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה