פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום. נושא התלונה:
לוי סימו שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי שילה יצחקי ת.ז 069477529בתאריך 19/03/12 בצעתי הזמנה למקרר סמסונג במחסני סבוי מדגם טריפל RF-26BEPN טיטניום. לאחר 3 שבועות סופק המקרר . כעבור מספר שעות לאחר ההפעלה ע"י טכנאי החלו דפיקות ורעשים חזקים מהמקרר מיד פניתי אל הספק וזה הפנה אותי אליכם היבואן. הגיע טכנאי למחורת שאינו ידע מה מקור הרעשים ואמר לי לפנות אם לא יפסיק.הרעשים רק הלכו והחמירו. שוב פעם פניתי והגיעו טכנאים נוספים החלו להדביק סרטי אטימה ולנסות להביא את התקלה לפתרונה. לבסוף נאמר לי כי רעשים אלו מוכרים במקררי סמסונג ע"י היבואן ואין פתרון לבעיה. אינני מוכנה לסובל רעשים אלה המפריעים לי ולמשפחתי במהלך הלילה והיום. כמו כן יש רטיבות בתוך המגירות. יש לציין כי כאשר קניתי את המקרר סמסונג נאמר לי כי הוא מקרר שקט ונוח כעת אני מאוכזבת מאוד שכן המקרר אינו כפי שמוצג ע"י החברה. אני מבקשת לפתור את הבעיה במהירות האפשרית על מנת למנוע חוסר נעימות וצעדים נוספים מצידי. בתודה מראש, שילה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי. פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה