פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על שירות לקוחות של מיניליין נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏19 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי דרך הספר מיניליין מכונת כביסה סמסונג מדגם WF8690NGV (אותה קניתי ברשת א.ל.מ). נקבע לי מועד משלוח של המכונה, ונאמר לי שבין 10 ל 15 תגיע המכונה, כאשר יתנו לי לפחות שעה של התראה. חיכיתי עד 10:30 בבית מתוך תקווה שיתקשר השליח, ונאלצתי לצאת לעבודה, כידוע זהו יום חול, בעוד אני יודעת שהחל מ 12:30 בעלי יכול לחזור הביתה בשביל לקבל את המכונה. כך שניסינו לכסות את כל טווח שעות ההבולה שהכתבתם לנו.
ב 11:00 התקשר השליח ואמר שעוד כמה דקות הוא מגיע אליי. כשאמרתי לו שבעלי יגיע הביתה ב 12:30 הוא אמר שאין סיכוי שהוא מחכה דקה אחת יותר מ 12:00.
אני גרה במוצא עילית, מרחק 5 דק' נסיעה מהכניסה לירושלים דרך כביש 9. כשהבנתי שלשליח יש מספר בתים לעבור דרכם במאה שערים, שממוקמת בצפון ירושלים, הצעתי שהוא יגיע אחר בתים אלו אלינו, שבמוצא עילית, כאמור 5 דק נסיעה. הוא אמר שאם זה היה בתוך ירושלים הוא בטח היה עושה זאת, אבל מכיוון ש"ההרגשה היא שהוא חוזר אחורה" (הוא הגיע מחוץ לירושלים), הוא לא בטוח שיעשה זאת, אבל שנדבר מיד כשיסיים את הבתים האחרים. שמו של המוביל דימה. סיכמתי את העניין איתו בכך שנדבר בעוד שעה.
כעבור כמה דקות התקשרה עדי משירות הלקוחות ופשוט צעקה עליי בטלפון!! היא אמרה ש"אין מצב שהוא יעשה סיבוב אפילו של דקה, ושאם אני רוצה את המכונה אני צריכה להחליט באותה הדקה (איתה בטלפון)" שאני מקבלת אותה ועד השעה 12:00.
אני בסה"כ לקוחה, רכשתי במיטב כספי את המכונה, ב 600 ש"ח יותר מאשר המחיר האינטרנטי לאותה מכונה בדיוק, רק כדי לעשות עסקה עם סמליין/מיניליין, הספק הרשמי, על מנת לקבל שירות לקוחות הולם. הסברתי לעדי בשקט ונינוחות שאספקת המכונה דרושה לי בהקדם שכן אני צפויה ללדת כל יום, ומעבר לכך שאני צריכה בהקדם את המכונה שרכשתי, אני לא בטוחה שיהיה מי שיקבלה בימים אחרים. עדי גיחכה ואמרה שגם היא צפויה ללדת ושזה לא מעניין אותה.
כשששאלתי אותה מדוע האטימות הזאת, ושדימה אמר לי שייתכן שיוכל לעזור לי, היא פשוט צעקה עליי, שוב. ביקשתי שלא תצעק עליי, כי זו לא דרך - אני לקוחה שלה וזו לא צורה , אבל היא לא הפסיקה.
על כן, וזו הסיבה העיקרית, אני מגישה תלונה זאת על יחס בלתי הולם ללקוח.
מעבר ליחס החמור, המעליב והלא נעים (שפשוט הרס לי כל היום), אני מתלוננת על האופן שבו נעשה התהליך. דימה, שאמר ש"אם הייתי גרה בירושלים אפילו במרחק גדול יותר, הוא היה חוזר אליי, אבל בגלל שאני במוצא עילית זה כאילו לחזור על עקבותיו....", היה מוכן לשקול את הבאת המכונה אליי אחרי הדירות במאה שערים. עדי, לעומת זאת, ביטלה את גמישותו איתי (גמישות לא כזו גדולה, כי כאמור, יכולתי להגיע לדירתי בסה"כ חצי שעה אחרי שעת ההתראה שהוא נתן) לאלתר, ושללה ממני קבלת מכונת הכביסה, אותה רכשתי בלא מעט כסף.
עד היום לא קיבלתי את המכונה.

אני מאוד נעלבתי מהיחס שניתן לי ביום רביעי, ולא מסוג האנשים שמתלוננים השכם וערב על שירות לקוחות.
במקרה דנן, עשיתי עסקה עם מי שחשבתי שהוא ספק רשמי ומכובד, והתבדיתי.
אני עובדת כמנהלת בחברה מאוד גדולה, ואני מתכוונת לצערי שלא להמליץ, בלשון המעטה, על עשיית עסקים עם חברת מילי-ליין.
הגשתי תלונה גם באתר החברה.
בירור הענייו עם עדי נונת השירות ופיצוי פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה