פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות לקויה של חברת האשראי ויזה לאומי במקרה שדורש ביטול חיוב נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 05.04.06 הזמנתי משלוח פרחים בחנות "מרכז הפרח" בכתובת שער הגיא 12, נתניה.
העלות הייתה 100 ש"ח ושילמתי באמצעות כרטיס ויזה לאומי.
לאחר כחצי שעה התקשר יוסי (052-8262232), בעל החנות, ומסר שאין באפשרותו לבצע את המשלוח מכיוון שאין לו את הזר שביקשתי.
ביקשתי ממנו שהחיוב יבוטל והוא הסכים.

במקביל התקשרתי לחברת ויזה לאומי וביקשתי שיבטלו את החיוב מכיוון שמעולם לא בוצע עסקה.

להפתעתי חויבתי בחשבון האחרון בסכום של 100 ש"ח למרות האמור לעיל.
שיחות עם בעל העסק לא הועילו. בתחילה טען שהוא לא זוכר כלום. לאחר זמן מה טען שהוא זוכר ומוכן להחזיר זיכוי לרכישת מוצר אחר בחנות (!!) אולם בניכוי מע"מ (??!!) והוצאות...
שיחות עם חברת ויזה לאומי לא הועילו מאחר והם טענו שזה לא עניינם.

ברור שבעל העסק הוא שרלטן, וחמור מאוד שחברת האשראי לא טורחת להגן על לקוחותיה.

לא ברור לי איפה ההגנה שאמורה להיות מסופקת ללקוח חברת האשראי, וזאת לאור העובדה שהעסקה (שלא בוצעה בסופו של דבר) הייתה "עיסקת מכר מרחוק", שמקנה הגנה ללקוח, ובמיוחד לאור העובדה ששיחה ביני לבין חברת האשראי בנושא ביטול החיוב נערכה כ- 1/2 שעה לאחר השיחה עם "מרכז הפרח".

אבקש את עזרתכם המהירה בפתרון הבעיה.
כספי סוג הנזק :
ביטול החיוב בכרטיס האשראי פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה