פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נגבתה ממני עמלה ללא ידיעתי ולא ניתן לי שירות או אפשרות לבטל את הכרטיס נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב יפו, ירושלים כתובת:
כיכר ציון ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1) גיליתי חיוב עבור כרטיס האשראי שברשותי עבור "דמי כרטיס" בניגוד לתנאים שהיו נהוגים עד כה.
2) לאחר שבשלוש השנים האחרונות לא חוייבתי על כך במסגרת התנאים שהוצעו לי.
3) כשגיליתי על כך פניתי למוקד הטלפוני של בנק לאומי - שאמר שאיני אמור להיות מחוייב בדמי כרטיס
*הפעולה כרוכה בהמתנה לנציג פנוי
4) ואמר שאינו יכול לראות את החיוב והעביר אותי למוקד לאומי קארד
5) מוקד לאומי קארד אמר שתמו השלוש שהבנק עידכן אותו עליהם אני זכאי להטבה
*הפעולה כרוכה בהמתנה לנציג פנוי
6) ביקשתי להאריך את התנאים הקודמים או לבטל את הכרטיס - ובכל מקרה לבטל את חיוב העמלה שלא הודיעו לי על כוונתם לגבות ממני אותה.
7) נאמר לי שזה רק בסמכות הבנק והעבירו אותי חזר ללמוקד הבנק
8) מוקד הבנק אמר שזה רק בסמכות הסניף ושאין באפשרותו לבטל את הכרטיס או להאריך את ההטבה
*הפעולה כרוכה בהמתנה לנציג פנוי
9) לאחר חמישה ימים קיבלתי שיחה מהבנק - שאמרה שהיא לא מסוגלת לפעול טלפונית ועליי להגיע לפגישה פיזית בבנק
10) ביקשתי בשנית לבטל את הכרטיס או להאריך את התנאים הקיימים ובכל מקרה לזכות אותי - הנציגה התעקשה שאבוא לירושלים (אני כיום גר בת"א) - לאחר ניסיון נוסף מצדי אמרה שבעוד שבוע וחצי המנהלת תהיה נוכחת בסניף ושאז עליי: א) לפנות בשנית למוקד הטלפוני ב) להמתין שיחזרו אליי מהסניף ג) לבקש לדבר עם המנהלת
11) ביקשתי להשאיר הודעה למנהלת שתחזור אליי שתהיה נוכחת והבנקאית אמרה שהיא אינה מסוגלת לעשות ושעלי להתקשר בעוד שבוע וחצי

יש להדגיש שהבנק נמצא במרחק של שעה נסיעה ממני כל כיוון
יש להדגיש שכל שיחת טלפון והעבר הייתה כרוכה בהמתנה והתשובה הסופית של כל טלפן הייתה זה לא בסמכותי אני לא יכול לעשות את זה תדבר אם מישהו אחר או תגיע למקום אחר.
בנתיים מבחינתם אני ממשיך להיות מחוייב בניגוד לרצוני עבור שירות שאני לא מעוניין בו והם מסרבים להפסיקו.
זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי - פתרון התנאים ושינוי מערך השירות פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה