פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר 1000 ש"ח בפריטת כסף שהוצא מהכספומט נושא התלונה:
‏יום שישי ‏20 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי ה-20/12/13 בשעה 10:43 בבוקר הוצאתי מהכספומט שמחוץ לסניף 836 מכשיר 6868 בנק לאומי ברחוב רש"י ברמת גן סכום של 3500 ₪.הסכום התקבל ב-16 שטרות של 200 ₪ ו-2 שטרות של 100 ₪ ו-2 שטרות של 50 ₪.בסך 3500 ₪. ספרתי את הסכום שמשכתי ואכן היה 3500 ₪. נכנסתי לסניף וספרתי שוב את הסכום. נכנסתי על מנת לפרוט את השטרות של ה-200 ₪ לשטרות של 100 ₪. ספרתי 3200 ₪ והפקידה שאליה ניגשתי באשנב אמצעי, פקידה אחת בין שני פקידים גברים ספרה את הסכום ואכן היו לה 3200 ₪. לא היו לה מספיק שטרות של 100 ₪ ולכן ביקשה מהפקיד שישב לימינה(בחולצה סגולה) שייתן לה את יתרת הסכום שהיה חסר לה להשלמת הפריטה. בתום הפריטה ספרתי את הסכום ליד האשנב שבו פרטתי את הכסף והפקיד ליד (הפקיד לימינה) ביקש ממני להמשיך את הספירה בצד כי יש עומס בתור, זזתי מעט הצידה ובסיום הספירה היו ברשותי 2200 ₪ בלבד , ספרתי פעמיים שלוש ושוב הגעתי ל 2200 ₪ בלבד (חוסר של 1000 ₪ ) .מיד פניתי לפקיד וביקשתי ממנו שיספור את הסכום וגם הוא הגיע ל-2200 ₪. הוא פנה לפקידה ושאל מה קרה, לה לא היה הסבר או תשובה לעניין . ביוזמתו ניגש למקום שבו ישבה הפקידה וערך בדיקה/התאמה ובאמת גילה שיש לה עודף של 900 ₪ בקופה.(סוג של גניבה מצד הפקידה).עדין היה חסר 100 ₪. את הסכום לא מיהרו לתת לי למרות שראו שאני צודק ורק לאחר שדרשתי את הסכום נתנו לי את ה-900 ₪ שנמצאו בעודף שבקופת הפקידה. הוא היפנה אותנו להמשך בירור של ה-100 ₪ שחסרו אצל מנהלת הסניף-אביטל. ניגשנו אליה והסברנו לה במה מדובר. היא הבטיחה לבדוק בסוף היום שוב את התאמות הקופה ולקחה פרטים אישיים שלנו ( מספר חשבון בנק וסניף) ואמרה שאם ימצא עודף היא תעביר אותו לחשבון.(לנו היה ברור שלא ימצא הסכום הנותר).בשעה 13:43 התקשרה מטלפון-0768683611 ושוחחה איתי והסבירה לי שאין עודף. השיחה נמשכה 13:25 דקות שבהן הובהר לי שעלי לספוג את החסר כלומר להינזק. אמרתי לה במהלך השיחה שאם לבנק 100 ₪ חשובים הרי שלי כלקוח פרטי הם יותר חשובים. סכום זה הוא רווח על תכנית חיסכון מבר המצווה של בני שנפרעה יום קודם לכן. ביקשתי את פרטי הפקידה ממנה והיא סירבה לתת את שמה מהנימוק שהיא מתלמדת חדשה. זכות הלקוח לדעת את שמה שלא הופיע על האשנב כמקובל בבנק.
למרות שצדקתי בכל האירוע הופתעתי לגלות שהבנק לא מתבייש לפעול כך לגבי 100 ₪ בלבד.
אנא עזרתכם על מנת לקבל את 100 ש"ח שמגיעים לי כדין, ופיצוי על עוגמת הנפש. לפני מספר חודשים מועט עברתי התקף לב חריף (יש לי את כל המסמכים המוכיחים זאת) ומיותר לציין כיצד הרגשתי במקום.
כספי סוג הנזק :
החזר 100 ש"ח + פיצוי על גניבת 1000 ש"ח שהוחזרו רק 900 ש"ח פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה