מנהל חדש מתעלם מהמצב הקיים וביד גסה גורם לעמלות מיותרות וחזרות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 16 מרץ 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
בית שמש |
כתובת: |
916 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
היה לי מסגרת אשראי בבנק על פי התייעצות עם המנהל הישן ולאחר שהוחלף המנהל קיבלתי הודעה מהמנהל החדש שלא יתן לי מסגרת אשראי על אף שהסיבה עדיין היתה בתוקף. לא עזרו הסברים וראיות, רק אטימות משוועת שגרמה לי להחזרים בחשבון של כ- 12 חזרות ברצף ולעמלות של כמעט אלף ש"ח. לאחר מאמצים השגתי את היתרה שהפילו עלי בפתע פתאום ללא כל שיקול עם המנהל הקודם. פניתי להנהלה שיחזירו לי את העמלות ויפצו אותי על עגמת הנפש, אך הם בשלהם "אם אחזיר לך את העמלה, אראה בכך ששגיתי" כלשון המנהלת החדשה. פניתי לפניות הציבור של לאומי, ונאמר לי שרק ההנהלה יכולה להחזיר את העמלות אם תרצה. פניתי לפניות של בנק ישראל, והם כתבו לי שהם מטפלים רק בפניות של חוק ומשפט. ואני שואל את כלל האזרחים, עד מתי ירדו בנו הפקידים בשתיקת הממיסד? מתי יהא קץ לכל תעלול פקידותי? מי יעמוד לימיננו האזרחים הפשוטים, נגד אטימות משוועת של נוהלים דרקוניים? [ושוב, פתחתי את המסגרת בהצעת המנהל הקודם, ולא על דעת עצמי כלל , וזאת מאחר ואמור להכנס כסף שהבנק מודע לו לפי החשבון] עד מתי?? עד מתי??
|
עגמת נפש, ופגיעה באמון |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי לכיסוי הנזק, והתנצלות על התנהלות לא ראויה [בלשון המעטה!!] |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|