פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנהל חדש מתעלם מהמצב הקיים וביד גסה גורם לעמלות מיותרות וחזרות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏מרץ ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
בית שמש כתובת:
916 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היה לי מסגרת אשראי בבנק על פי התייעצות עם המנהל הישן ולאחר שהוחלף המנהל קיבלתי הודעה מהמנהל החדש שלא יתן לי מסגרת אשראי על אף שהסיבה עדיין היתה בתוקף. לא עזרו הסברים וראיות, רק אטימות משוועת שגרמה לי להחזרים בחשבון של כ- 12 חזרות ברצף ולעמלות של כמעט אלף ש"ח. לאחר מאמצים השגתי את היתרה שהפילו עלי בפתע פתאום ללא כל שיקול עם המנהל הקודם. פניתי להנהלה שיחזירו לי את העמלות ויפצו אותי על עגמת הנפש, אך הם בשלהם "אם אחזיר לך את העמלה, אראה בכך ששגיתי" כלשון המנהלת החדשה. פניתי לפניות הציבור של לאומי, ונאמר לי שרק ההנהלה יכולה להחזיר את העמלות אם תרצה. פניתי לפניות של בנק ישראל, והם כתבו לי שהם מטפלים רק בפניות של חוק ומשפט. ואני שואל את כלל האזרחים, עד מתי ירדו בנו הפקידים בשתיקת הממיסד? מתי יהא קץ לכל תעלול פקידותי? מי יעמוד לימיננו האזרחים הפשוטים, נגד אטימות משוועת של נוהלים דרקוניים? [ושוב, פתחתי את המסגרת בהצעת המנהל הקודם, ולא על דעת עצמי כלל , וזאת מאחר ואמור להכנס כסף שהבנק מודע לו לפי החשבון] עד מתי?? עד מתי??
עגמת נפש, ופגיעה באמון סוג הנזק :
פיצוי כספי לכיסוי הנזק, והתנצלות על התנהלות לא ראויה [בלשון המעטה!!] פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה