פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות פוגע ומשפיל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון: תלונה על שירות לקוי ופוגע

שלום רב.
בתאריך ה19/6/14 פניתי לקבל שירות בסניף 946 בכפר סבא שם מתנהל חשבוני מזה כ 6 שנים!
במהלך שנים אלו הייתי במסגרת צו כינוס עקב חובות שנגרמו על שמי ולא באשמתי. לאחר קבלת ההפטר החלוט מבית משפט, פניתי לבנק במטרה לעשות סדר בחשבון, לפתוח פקמי"ם של חיסכון וגם לנסות לחדש את כרטיס האשראי הבנקאי שמקצה מסגרת של 500 ₪ וגם לבקש שיפתחו לי את שירותיי הלאומי פון על מנת "לחסוך" ממני את הטירחה של להגיע לסניף לביצוע פעולות שונות.
למותר לציין שכעת בעו"ש יש לי יתרת זכות בסך 23,000 ₪ וביקשתי לפתוח חיסכון בסכום התחלתי של 10,000 ₪.
שהגעתי לסניף פניתי למר שי עמר מנהל המחלקה כיוון שהגעתי באיתות משבר רפואי במשפחה. בני הפעוט מאושפז בבידוד. ביקשתי לשוחח עימו וכבר נתקלתי בזלזול. לטענתו היה עמוס בעבודה וביקש שאמתין לפקידים. בעודי ממתינה בתור נכנסה לבנק גברת שרצתה לפתוח חשבון נכנסה אליו לחדר אחר כבוד ואף טופלה על ידו. נאלצתי להמתין שעה וחצי!!! כדי להיכנס לפקיד ולבסוף בגלל שהסניף כבר נסגר הועברתי לטיפולו של מר עמר.
מהרגע שמר עמר הבין את "הרקע" הפיננסי שלי הוא התייחס אלי בזלזול ובביזויי. הוא סרב לתת לי את שירותי הלאומי פון ושבקשתי לפתוח חסכונות טען שחבל שהכסף שלי ישכב בבנק ושעדיף שאשמור אותו אצלי.
נעלבתי ושאלתי האם בגלל עברי אני נחשבת לקוח סוג ד'? ותשובתו הייתה אינך מצפה שאומר לך איזה לקוחה את בדיוק.... ושבכלל בנק לאומי לא עובד עם לקוחות כמוני וזו המדיניות ושעדיף שאלך לטפל בבן החולה שלי .
הרגשתי מושפלת ופגועה. למותר לציין שיצאתי בוכה מהבנק , בחיים שלי לא הרגשתי כול כך מושפלת.
אז כמובן שבימים אלו אני מעבירה את חשבוני וכול כספיי לבנק אחר שבשמחה קיבל אותי לשורותיו והעניק לי שירות מקצועי ואדיב.
אך טעם ההשפלה והביזוי אינו עוזב אותי , חייבת לציין שהמנהלת הקודמת סלאם הייתה אדיבה ואף תמיד טיפלה בי ובלקוחות אחרים בכבוד והערכה ראויים לציון וצר לי "שתפוח" רקוב אחד וחדש פוגע בעץ ומוציא שם רע לתוצר.
אני כולי תקווה שתלונתי לא "תטואטא " מתחת לשטחים ותקבל התייחסות הוגנת ושווה ולאו דווקא בגלל עברי הבנקאי.

אשמח לקבל את תגובתכם לתלונה.
עלבון סוג הנזק :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה