|
|
|
|
|
|
המתנה ממושכת אין אפשרות לשוחח עם מוקדן טלפונית גם אם בחרתי באופציה זו.de |
נושא התלונה: |
יום רביעי 02 יולי 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הרצל 19 תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
במשך כמה ימים אני מחייג לטלפון 03-7100500 .אני מתקדם בתור עד מספר 3 ואז מופנה למרכזן שרק לוקח הודעות ומבקש ממני להשאיר פרטים על מנת שמשהו יחזור אלי עד סוף יום העסקים הבא.האפשרות הזאת רק ניתנת לי אחר 7 דקות .גם אם בחרתי להמתין על הקו ולא לבחור באשפרות מתן פרטים אני בסוף מופנה למרכזן.
|
עוגמת נפש והפסד כספי |
סוג הנזק : |
שיאפשרו לי לדבר עם מוקדן אם בחרתי באשפרות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק לאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|