פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה ממושכת אין אפשרות לשוחח עם מוקדן טלפונית גם אם בחרתי באופציה זו.de נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הרצל 19 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
במשך כמה ימים אני מחייג לטלפון 03-7100500 .אני מתקדם בתור עד מספר 3 ואז מופנה למרכזן שרק לוקח הודעות ומבקש ממני להשאיר פרטים על מנת שמשהו יחזור אלי עד סוף יום העסקים הבא.האפשרות הזאת רק ניתנת לי אחר 7 דקות .גם אם בחרתי להמתין על הקו ולא לבחור באשפרות מתן פרטים אני בסוף מופנה למרכזן.
עוגמת נפש והפסד כספי סוג הנזק :
שיאפשרו לי לדבר עם מוקדן אם בחרתי באשפרות. פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה