פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על בנק לאומי בגין יחס מחפיר ומזלזל נושא התלונה:
חיים קרין שם/כינוי:
‏יום שני ‏13 ‏יוני ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

שמי קרין, סטודנטית בת 23 גרה בגדרה.

הנני סטודנטית בשתי מכללות (המרכז האקדמי פרס ברחובות והמכללה האקדמאית תל אביב יפו) אני לומדת משפטים ושמאות מקרקעין.

אין צורך לתאר כי בהיותי סטודנטית כמעט ואין לי אפשרות לעבוד ולהתפרנס והכסף שממנו אני מתפרנסת היום הינו מעבודה בצהרון של אחותי שבו אני מקבלת ממש מעט כסף.

אני משתדלת כמה שפחות להוציא כסף מהבנק ולהלוות מאבי משום שאני לא רוצה להיכנס למינוסים ולחובות.

אך היום בתאריך 13.06.2016 בשעה 10:38 בדיוק קיבלתי טלפון ממספר חסוי, עניתי ומהצד השני של הקו ענתה נציגה בשם פרידה מבנק לאומי.
היא סירבה לתת את שם משפחתה וניתקה מיד שביקשתי את פרטיה.

היא טענה כי אני בחריגה ואני צריכה לשלם את הכסף על מנת לסגור את חובי.
אותה הנציגה דיברה פשוט בגסות, בזלזול, ואני מצטטת, "אני אעשה מה שאני רוצה עם הכסף שלך", "הבנק עושה לך טובה", "אין לי בעיה שתעזבי את הבנק גם ככה את לא מועילה לנו", "יש לך לשלם עד היום 2,000 ש"ח ולא אני לא מכבדת לך את כל העסקאות" ועוד כמה וכמה משפטים נוראיים שכאלה.

נפגעתי עד עומקי נשמתי, אני נלחמת על הפרנסה שלי ביום יום ומנסה להתפרנס ממה שאפשר בכבוד. מדובר בנציגה של בנק גדול ומכובד שמדברת בצורה כזו ללקוחות. אני פשוט בהלם, מגיל 16 אני בבנק לאומי ובחיים לא נתקלתי בכזאת התנהגות מחפירה.


אני לא חושבת שאפשר להעביר דבר כזה על סדר היום.
יש לציין כי לאחר השיחה עם אותה הנציגה אני מתכוונת לעזוב את הבנק ולפתוח חשבון בנק במקום אחר שבו יכבדו אותי ולא משנה כמה כסף יש ברשותי או אין !

אני רואה את התנהגותה של פרידה בחומרה רבה.
עלבון סוג הנזק :
למצות איתה את הדין ולהתייחס לעוגמת הנפש שנגרמה לי פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה