פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פעולה בחשבוני בניגוד להסכם נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום א' 16.7.06 ביקשתי ממוקדן לאומי כל לבצע העברת 4,000 שקלים מחשבון פק"מ יומי לחשבוני. בשיחה אמרתי למוקדן כי בפק"מ יש סך של 4,500. המוקדן חזר על בקשתי וביקש כי אאשר לו את ביצוע הפעולה וכך עשיתי.
ביום ג' 18.7.06 ביררתי את הפעולות האחרונות שנערכו בחשבוני וגיליתי שלחשבון הויעבר סך 4,500 שקלים. העלתי העניין בפני המוקדנית (בלה) שבדקה והבטיחה לי כי תבצע את הפעולה כפי שביקשתי. כיוון שזו לא הפעם הראשונה בה נכשל המוקד במילוי פעולות בהתאם להוראות ציינתי כי הפעולה תבוצע במועד המקורי כדי שלא ירשמו בחשבוני תנועות מיותרות. בלה אישרה את הפעולה אולם לפתע הודיעה לי כי אינה יכולה לבצע טכנית את הדרישה מאחר ואח"משית הודיע לה כי אי אפשר להפקיד 500 שקלים בפק"מ.

ביקשתי לשוחח עם האחראית, והבהרתי גם לבלה כי מאחר וביצוע הפעולה שביקשתי אושר יומיים קודם לכן, ואיש מפקידי הבנק לא טרח להודיע לי שבקשתי אינה ברת ביצוע, וגם לא היא עצמה, אני דורשת שהפעולה תתבצע כפי שאושרה.
ביקשתי לשוחח עם מנהל בכיר ממנה, וכעבור מחצית השעה התקשרה אלי הגב' טלי גוטליב שהציגה עצמה בפניה אלי כמנהלת בכירה. רק בתום שיחתנו משביקשתי את פרטיה המלאים מאחר ולא הסכימה להעביר אותי למנהל בכיר ממנה בטענה שהיא הסמכות האחרונה בבנק, ומשהבטחתי לה שאפנה בעניין זה הלאה, אמרה לי לפתע שהיא רק אחראית משמרת ותעביר את פנייתי הלאה.

ואכן התקשר אלי כעבור זמן מר טל הפנר שהזדהה כממונה על הגב' גוטליב וכמנהל בכיר, אך גם הוא כמו הגב' גוטליב לפניו סירב בתוקף להעביר אותי למנהל בכיר ממנו.

במהלך אותו הבוקר התקשרה אלי גם גב' 'קרן שהציגה עצמה כממונה על פניות הציבור, ואמרה שמר הפנר בהרהרו שנית בעניין החליט בסופ]ו של דבר לשתף גם אותה בטענות.

דרישתי, גם אם נראית לבנק תמוהה, או בלתי הגיונית לא השתנתה מזו של יום ראשון שעבר 16.7.06, ואני עדיין דורשת כי הפעולה היחידה שתתבצע היא זו שאושרה על ידי לפקידי הבנק - קרי: העברת סך של 4,000 שקלים בלבד מהפק"מ לחשבון הפרטי.

מאחר ולא נתתי לבנק או למי מפקידיו כל סמכות לבצע בחשבון שאני מנהלת בו ככל העולה על רוחם, ומאחר וגם אם על פי הנוהלים עליהם החליט הבנק אין אפשרות לבצע את הפעולה עדיין היה הבנק אמור לפנות אלי ולהודיע לי על כך בפרק זמן סביר, ולא לפעול על פי גחמותיו. משלא טרח כלל לפנות אלי ולהודיע לי כי אין אפשרות טכנית לפעול בהתאם להנחיותי, ופעל בחשבוני על פי רצונו ומבלי שקיבל אישורי לכך, מה גם ששני הפקידים עמם שוחחתי ביום א וביום ג לא ידעו גם הם בעת ההיא שאין אפשרות לבצע את הפעולה והבטיחו לפעול לבקשתי (כלומר: הבנק לא טרח לידע את עובדיו בכללים ובהנחיות לא רק את לקוחותיו), לפיכך אני מבקשת כי ההבנק יפעל מיידית להסדרת העניין ולבצע את הפעולה ביום א' 16.7. על פי הנחייתי מיום זה.

בנוסף מבקשת כי יונחו מוקדני לאומי כל ואראי המשמרת הנכבדים לאפשר פנית הלקוחות לבכירים מהם בעת שלהם אין סמכות לבצע תיקון טעויות
כספי סוג הנזק :
מבקשת כאמור לבצע את הפעולה כפי שהוריתי וכפי שאושרה פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
הלשכה לפניות הציבור שם ותפקיד:
בוקר טוב תגובה:
פניית הלקוח תועבר לבדיקה ובסיומה ייענה בהתאם.

לשרותכם תמיד
בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה