פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פירוט חשבון של חודש אוגוסט אשר לא נשלח ללקוח המגיע לו ע"פ חוק נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב אני רוצה להתלונן בפניכם על חברת ויזה לאומי קארד אשר אני משתייך אליה מאז תחילת פעילותה בשנת 2000 ועד היום ומען המכתבים אשר מגיע אליי מאז לא השתנה כל 15 לחודש אני מחוייב בחשבון הבנק שלי בבנק לאומי לישראל סניף 732 קצרין דפי הפירוט אשר מגיעים לביתי נשלחים עד ה 30 לחודש עד עצם היום הזה 11 בספטמבר 2006 לא הגיע לי דפי הפירוט של חודש אוגוסט ולא רק בזאת הועברו מספר תלונות לטיפול לנוגעים בדבר הועברו 3 פניות לשירות הלקוחות של חברת ויזה לאומי קארד ושם נמסר שלא הגיע שום מכתב לחודש אוגוסט לתיבת הדואר הפרטית שלי ברשות הדואר לא די בזאת גם נמסר שהתבצע בירור מקיף עם הדואר והגעתי עד לסניף המרכזי בת"א שם מחולק הדואר לאזורים ונשלח בהתאם לנמענים ושם נאמר לי שלא הגיע שום מכתב בחודש אוגוסט ועד לעצם היום הזה מחברת ויזה לאומי קארד הנושא את שמי לכן לאחר שנאמר לי שישלח לי פירוט ההורדות אשר יורד לי מחשבון הבנק כבכל חודש בשנית ועדיין לא הגיע שום פירוט יש לציין שאותה פנייה בדיוק הועברה לנציג פניות הציבור של בנק לאומי לישראל דרך האינטרנט ועדיין לא קיבלתי תגובה אשמח שתענו לפנייתי בהקדם ותעזרו לי לקבל את דף הפירוט המגיע לי ע"פ חוק מחברת האשראי תודה מראש רן הררי
כספי סוג הנזק :
לשלוח במהירות בדואר רשום את פירוט חשבון אוגוסט ללק פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
הלשכה לפניות הציבור שם ותפקיד:
שלום תגובה:
הועבר לטיפול לאומיקארד
בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה