פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לאומי - קול leumi-call נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
שרות לאומי-קול גורם לכך שבמקום שהבנק ישרת את לקוחותיו, לקוחותיו משרתים אותו! מה שנקרא: dont call me, I call you'
מסתבר שאיני יכול להתקשר לבנק בשעות הנוחות לי אלא אני חייב לקבל שיחה
מהבנק גם בשעות שבכלל לא נוחות או מתאימות. מקדים לכל זה הוא תהליך מרגיז מאד של הקשת קודים והזדהות.! אם אני צריך דחוף את הבנק אין דרך להגיע לפקיד בבנק. סירבול בירוקרטי זה הוא בלתי נסבל! זהו זילזול מוחלט!
בזבוז זמן, עלבון סוג הנזק :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אורנה שמר- אחראית פניו שם ותפקיד:
מוקד לאומי Call הוקם על מנת לשפר את השרות הטלפוני בלאומי. שיפור השרות בא לידי ביטוי בכך שלקוחות הממתינים אצל הפקיד בסניף מקבלים שרות מבלי ששיחות טלפון יגיעו לפקיד המטפל תוך כדיי שהם ממתינים לקבלת השרות. בנוסף מטרת השרות לקצר את זמני ההמתנה למענה הטלפוני בסניפים אשר היה ממושך מאוד עקבל העומס בסניפים. לקוחות המצטרפים לשרות לאומי Call באופן מסודר יכולים להנות משרות בימים א'-ה' משעה 08:00 בבוקר ועד 23:00 בערב ובימי שישי עד שעות הצהריים זאת ללא תלות בשעות הפעילות של הסניפים. כמובן כי אין השרות בא להחליף את שרות הבנקאי האישי בסניף אלא כשרות נוסף למתן מידע וביצוע פעולות בנקאיות כפי שנקבע. נסיוננו הרב מוכיח כי לאחר הצטרפות מסודרת לשרות החוסכת את כל שאלות הזיהוי מגלים הלקוחות שביעות רצון גבוהה מאוד ומעדיפים את ההתקשרות הישירה למוקד על פני ההתקשרות לסניף.
נושא ההזדהות באמצעות הקשת קודים נועד כמובן על מנת לספק מקסימום הגנה לחשבונות לקוחותנו.





תגובה:
מוקד לאומי Call הוקם על מנת לשפר את השרות הטלפוני בלאומי. שיפור השרות בא לידי ביטוי בכך שלקוחות הממתינים אצל הפקיד בסניף מקבלים שרות מבלי ששיחות טלפון יגיעו לפקיד המטפל תוך כדיי שהם ממתינים לקבלת השרות. בנוסף מטרת השרות לקצר את זמני ההמתנה למענה הטלפוני בסניפים אשר היה ממושך מאוד עקבל העומס בסניפים. לקוחות המצטרפים לשרות לאומי Call באופן מסודר יכולים להנות משרות בימים א'-ה' משעה 08:00 בבוקר ועד 23:00 בערב ובימי שישי עד שעות הצהריים זאת ללא תלות בשעות הפעילות של הסניפים. כמובן כי אין השרות בא להחליף את שרות הבנקאי האישי בסניף אלא כשרות נוסף למתן מידע וביצוע פעולות בנקאיות כפי שנקבע. נסיוננו הרב מוכיח כי לאחר הצטרפות מסודרת לשרות החוסכת את כל שאלות הזיהוי מגלים הלקוחות שביעות רצון גבוהה מאוד ומעדיפים את ההתקשרות הישירה למוקד על פני ההתקשרות לסניף. תגובה:

הצטערתי מאוד לקרוא אודות תחושותיו של הכותב. מאחר שאין בידי די פרטים שיאפשרו לזהותו ולבדוק אם הוא מצורף לשרות הרי שבמידה שלא
אני ממליצה לו לגשת לסניפו ולהצטרף באופן מסודר לשרות כך שיוכל להפיק ממנו את מירב היתרונות.



פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה