|
|
|
|
|
|
חוסר תגובה מצד הבנק למכתב בהול שנשלח |
נושא התלונה: |
יום שלישי 05 דצמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
סניף כיכר ציון |
כתובת: |
כיכר ציון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני מתנדבת ביד ריבה -ארגון המעניק סיוע משפטי לקשיש. פניתי לציפי מסניף כיכר ציון בירושלים בבקשה בהולה הנוגעת לאחד מלקוחותינו אולם לא פקס ולא מכתב רשום ששלחתי נענו, וכבר שבועיים עברו. הבקשה בהולה במיוחד . אני מבקשת שציפי מבנק לאומי בכיכר ציון בירושלים תיצור איתי קשר בהול או לחילופין תיענה לבקשה ששלחתי לה במכתבי. אין שום אפשרות להשיג את בנק לאומי בטלפון - אני כל הזמן מועפת מהמערכת
|
הרס משפחה |
סוג הנזק : |
הנני מבקשת מציפי מסניף כיכר ציון שתיצור איתי קשר בהול |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק לאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
הלשכה לפניות הציבור |
שם ותפקיד: |
הנושא יטופל מול הפונה
|
תגובה: |
בברכה
|
פתרון: |
|
|
|