פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאת לקוח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏27 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
בית הכרם כתובת:
903 -בית הכרם סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27/10/06- 25 הגיעו למכללה להנדסה בירושלים נציגים מטעם בנק לאומי-סניף בית הכרם.
כאשר הבנקאים מושכים את תשומת לב הסטודנטים כי כל סטודנט אשר יפתח חשבון יקבל אחת משלוש המתנות אשר הוצגו, וכי אין מצד הסטודנט שום התחייבות לבנק.
ביום ה 27/10/06 הבנקאים המנוסים שכנעו את חברי ואותי לפתוח חשבון וזאת כאשר הם מדגישים :"מה אכפת לכם לקבל מתנה אתם יכולים לסגור את החשבון מתי שתרצו". כמו חברי גם אני חתמתי על הטפסים שהתבקשתי ולאחר מספר ימים אף הלכתי וחתמתי על שאר הטפסים בסניף הבנק.
לאחר שכל חברי קיבלו את המתנה המובטחת התקשרתי לסניף ונאמר לי "שכנראה המתנה בדרך ישנו עומס ולכן זה מתעקב"- זו התשובה שקיבלתי בשתי שיחות שונות עם הבנק בהפרש של מספר ימים. לאחר זמן מה התקשרתי בשלישית לבנק ואז ענה לי מנהל הסניף אשר הודיע לי הודעה חדשה שעד כה לא נאמרה לי ולא לחברי: "ישנם 2 מצבים שיכולים להבצר מזה שלא קיבלת עדיין את המתנה:
1. עומס בשליחת המתנות. (תשובה אותה כבר קיבלתי פעמיים).
2. אם היה לי חשבון בעבר באחד מסניפי בנק לאומי בשנים עברו אז איני זכאי למתנה" (ברצוני להדגיש כי זו הפעם הראשונה ששמעתי דבר זה).
- מידי הגבתי בזה שלא לחברי (שישב ושמע את השיחה) ולא לי נאמר דבר זה בעת פתיחת החשבון. המנהל הגיב שהוא אישית אמר לכל אחד שפתח את החשבון ואני שקרן!, ביקשתי לשוחח על כך עם המנהל שלו ותגובתו היתה: תפנה למנכ"לית", הגבתי כי אין ברצוני להתריד את המנכ"לית על נושא זה ולכן אני מבקש בשנית לשוחח עם המנהל שלו, הוא הגיב "תדבר עם המנכ"לית יש לה זמן בשביל כל לקוח" שאלתי מה הטלפון שלה והוא הגיב תחפש ב 144 .הגבתי כי עקב יחס משפיל זה אני רוצה לסגור במיידית את החשבון ובתגובה קיבלתי: "ביי" וניתוק הטלפון.

ברצוני להדגיש:
1. גם במעמד פתיחת החשבון בסניף קיבלתי דף בו כתוב כי בחרתי במתנה MP4 ונאמר לי שאת תלוש המתנה אני יקבל בדואר תוך כמה ימים.
2. המנהל בייש אותי ואת כל בנק לאומי.
3. יש לי מספר עדים אשר לא שמעו את המנל או את אחד מעובדי הבנק שאומרים :אם היה לך חשבון בעבר לא תקבל מתנה.
4. לצוות הבנק היו הזדמנויות רבות לומר לי זאת ואף אחד מהם לא תרח לומר עד לאותה שיחה מביישת עם מנהל הבנק.
5. שלחתי תלונה זו גם לבנק לאומי ותגובתם היתה כי פרסומם באתר מדבר על לקוחות חדשים בלבד- בקיצור גם פה מצאתי כי בנק לאומי מזלזל בי.

-בקיצור גם מנהל הבנק וגם הלשכה לפניות הציבור (שרה תנאל) גרמו לי עוול ועוגמת נפש רבה!
בזבוז זמן רב. סוג הנזק :
קבלת המובטח והתנצלות מצד מנהל הבנק! פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה