פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס של פקיד בנק בלל נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
24/12/06


לכבוד
מנהל בנק לאומי
סניף כרמל


שמי אווה מנגר ואני מנהלת חשבון בנק בסניף שלכם מזה שנה וחצי. אינני מבקרת לעטים קרובות בסניף מחוסר זמן ורוב הפעולות אני מבצעת דרך האינטרנט או בנקומט או לאומי כאל(שרות טלפוני).אינני מכירה פקידי הבנק השונים או את המנהלים , כנראה שכך מתנהל הבנק בימינו וזה בסדר , גם לי אין זמן והתנהלות דרך אפיקים מודרנים כמו אינטרנט וטלפון בסדר מצידי.
היום בבוקר פניתי לפקיד בנק בשם צביקה בסניף כדי לשאול אותו על ענין ביטול צ'יקים שעשיתי , פשוט כי הוא בין היחידים שאני מכירה בבנקוחשבתי שאני יכולה לפנות אליו כי סיפרתי לו לפני שבועיים על על צ'יקים שבטעות כתבי לתאריך לא נכון(וכך נתתי צ'יקים כפולים). ציפיתי ל "בוקר טוב" אבל במקום זה קיבלתי "מה את רוצה" עצבני , אמרתי לו שברצוני לברר בענין הצ'יקים שביטלתי . " אין כאן בכלל קבלת קהל – יש לי 8000 לקוחות על הראש......ברצוני להדגיש שפקיד זה התקשר אלי בזמן המלחמה והציע לי בנימוס הלוואה בתנאים מעודפים(?) ולכן חשבתי שהוא זה שאחראי לחשבון שלי , לא ידעתי שאסור לפנות אליו בימים רגילים שאני לא זקוקה לעזרה שמכניסה לבנק ריבית ועמלות שמנות.
נפגעתי קשה והלכתי , רציתי לדבר עם מנהל ושאלתי פקיד אחר איפה הוא נמצא , במקום זה הוא לקח אותי חזרה לצביקה שאמר לי : כל פעם שאת מגיע יש לך תלונות , אני לא יכול עם זה....
יחס כזה לא מקובל עלי ואני מבקשת ממך לעזור לי להעביר את החשבון לבנק אחר , כמובן בלי תשלום עמלות או תירחה מצידי!
ליתכן שבשנת 2006 עובד בבנק מכובד ידבר כך אל לקוח תמים שפונה לפקיד בנק שלו עם בקשה פשוטה ויוצא עם הרגשה של השפלה ותיסכול רבה.

לטיפולך

בברכה

אווה מנגר



העתק :
מנכל בנק לאומי בישראל
מערכת עיתון כל-בו חיפה
היחידה לפניות הציבור בבנק ישראל
www.tluna.nrg.co.il
עוגמת נפש סוג הנזק :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה