פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב צ'ק, תקלה ברישום ללאומי call, יחס מזלזל ,איבוד טפסים ועוד נושא התלונה:
צוקרמן שמעון שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏01 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
930 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני תיאור הבעיות מהחודש האחרון אציין שאני גר בבני ברק והסניף שלי ברחובות.
אני נאלץ להמשיך מצב זה לאחר שבעבר חתמנו פעמיים אני ואשתי על טפסי מעבר מסניף לסניף ופעמיים הטפסים הלכו לאיבוד. מצב זה גורם לכך שכל הזמנת פנקסי צ'קים כרוכה בהמתנה של חודש עד שהם מגיעים לבני ברק או אבדן הצ'קים בדרך...
בחודש האחרון הגדיל הבנק לעשות: צ'ק שהפקדתי ב12/6 על תאריך 10/6 בסך 7416 ש"ח הופקד בחשבון אך מיד נגרע ממנו מאחר ולא חתמתי מאחור. הצק הוחזר לבנק הפועלים והורד מחשבון נותן הצ'ק בבנק הפועלים ב16/6 אך משום מה אלי לחשבון הוא לא נכנס ולא הצלחתי לברר מדוע. שלחתי פקס עם בקשה לבירור האירוע.22/7 הופקד הצ'ק בחשבוני והוסבר לי שבנק הפועלים שלח שובר על הצ'ק אך היה עליו לשלוח שוב את הצ'ק ולכן הצ'ק היה בבירור במסלקה במשך שבוע. תלונתי מדוע נרשם בתאריך הערך 22/6 ולא 16/6? מדוע הבנק לא יידע אותי משך כל אותם ימים? דבר שגרם למתח עבור מאחר ומדובר בסכום לא מבוטל !!!
תלונה נוספת בעקבות סיפור הצ'ק נרשמתי ללאומי מספר ימים לאחר ההרשמה נאמר לי שעדיין הפרטים לא נתקבלו וזה מקובל עלי . היום לאחר שבועיים ויותר אני מתחבר לשרות דרך *5522 מקיש ת.ז וסיסמא ומגיע לנציע שרות. אך אם אני מתקשר דרך הסניף אני מקבל הודעה שאיני מורשה להשתמש בשירות. ביררתי עם בנקאי ב*5522 ונאמר לי שאני זכאי לשירות, אך
קיימת תקלה בנוגע לחיבור דרך הסניף והם יחזרו אלי עם תשובה - כמובן שהם לא חזרו אלי וכל שיחת טלפון אליהם לוקחת 10 דקות.
תלונה נוספת בתאריך 3/7 התקשרה בנקאית מהסניף בהיסטריה ודרשה שנגיע מיד לסניף להסדיר מסגרת אשראי, מאחר והסדרתי את המסגרת בשנה שעברה חשבתי שזה מספיק. הם טוענים ששלחו מכתב שעלי לחדש את המסגרת. בכל מקרה היחס של הבנקאית היה מגעיל , כלל 3 פעמים איומים לנתק את השיחה.
לאחר לחץ מצידנו היא הסכימה שהענין יוסדר על ידי שליחת פקס ללא הגעה לסניף.
אגב קרובי משפחתי שהיו באותו סניף עברו בנק בשל היחס המזלזל.
עלי לציין שאני לא חורג ממסגרות אשראי ונכנסת משכורת קבועה כל חודש, האם העובדה שאני לא עשיר מצדיקה יחס מזלזל, משפיל ועושק.
אזכיר גם מקרה שהיה לפני 10 שנים בנקאית הוציאה מחשבוני1000 שקל והחזירה אחרי יום בתגובה לתלונתינו היא טענה שהכל בסדר כי סך הכל הוחזר הכסף...
שיפור יחס הבנק ללקוחותיו היזר ימי ערך על צ'ק פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
הלשכה לפניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הנושא ייבדק מול הפונה
בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה