שירות בנקאי לקוי והעדר טיפול בפניות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 05 יולי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
רחוב עמק רפאים, ירושלים |
כתובת: |
מושבה גרמנית |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אנחנו מפקידים מדי חודש צ'ק לחשבון של בעלות הבית שלנו. הואיל והפקדה בדלפק מחויבת כמובן בעמלה, ויש שם תור של 20 דקות בכל זמן נתון, עברנו להפקדה במעטפת אל-תור. מכיון שאיננו יכולים לחתום עבור בעלות הבית יש צורך בהחתמה בחותמת "זיכינו". גם כשהפקדנו בדלפק הפקידים נמנעו מלעשות פעולה פשוטה זו, ואחרי שהבנק שלנו החזיר את הצ'ק ולאחר בזבוז זמן רב איתרנו את הבעיה והתחלנו לומר להם לעשות זאת בכל פעם. כעת שאנו מפקידים במעטפה הם נמנעים מלהחתים, למרות שרשמנו במקום בולט במעטפה ובצ'ק בקשה לעשות זאת, הצ'יקם ממשיכים לחזור. פנינו לסגן מנהל הסניף יורם, ואף שלחנו בפאקס דף חשבון עם דוגמא לתופעה אך למרות הבטחתו הוא לא טיפל בכך. יש כאן דוגמא להעדר שירות מינימלי עבור העמלות הגבוהות שהבנק גובה מלקוחות.
|
פגיעה ביחסים רגישים עם בעלות הבית |
סוג הנזק : |
הפנמת פניות והקפדה על תפקוד נכון של העובדים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|