פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבון סטודנט נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
הרצל 5 נתניה. 42400. כתובת:
950 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנני לקוחה בסניף זה מעל 15 שנים. בשנת 2004 עברתי לנ"י לצורך לימודים באוניברסיטה המוכרת בארץ וביקשתי מהפקידה שתשנה את החשבון שלי לחשבון סטודנט. הפקידה הודיעה לי שרק סטודנטים הלומדים בארץ זכאים לחשבון סטודנט. ברוב תמימותי לא חשבתי אפילו לבדוק מה מדיניות הבנק בנושא, וסמכתי על המקצועיות של אותה פקידה. שנה אח"כ בקיץ 2005 הגעתי לבנק לעניינים שבשגרה (אני מגיעה לארץ פעם בשנה, בקיץ) וישבתי אצל פקידה אחרת ששאלה אותי למה אני לא משנה את החשבון לחשבון סטודנט (שחוסך עמלות)... כשסיפרתי לה שנאמר לי שזה לא אפשרי, היא בדקה בנהלי הבנק והסתבר שאני אכן זכאית!! הענין סודר מיד. שנה אחרי-כן שלחתי לאותה פקידה צילום של ת. הסטודנט שלי והחשבון נשאר חשבון סטודנט. השנה לעומת זאת, אותה הפקידה היתה בחופש. שלחתי לאבי את צילום ת. הסטודנט שלי וביקשתי ממנו לסור לסניף ולהסדיר את הענין. לצערי הרב (ולצערו) הוא "נפל" על הפקידה הראשונה שטיפלה בי (זו משנת 2004...) שנבחה עליו והתנהגה בצורה לא נחמדה במיוחד. כמובן שהיא סירבה להאריך את חשבון הסטודנט שלי. התקשרתי לבנק ודיברתי עם פקידה שלישית, ואחרי ששטחתי בפניה את בקשתי היא אמרה שאין שום בעיה, ושאשלח את אבי שוב לסניף עם הצילום של התעודה. אבי הגיע שוב לסניף, לאותה פקידה שלישית והיא משום מה החליטה שהיא לא בטוחה שאפשר (אחרי שהבטיחה לי בטלפון שלא תהיה שום בעיה!) והלכה לשאול את הפקידה הראשונה... כמובן שגם הפעם הענין לא אושר. התקשרתי ל'לאומי קול' לברר את פשר הענין. הבנקאי הנחמד משירות לקוחות בדק עבורי בנהלי הבנק והודיע לי חד משמעית שגם סטודנטים הלומדים בחו"ל זכאים לחשבון סטודנט, כל עוד המוסד שבו הם לומדים מוכר בארץ, והביע פליאתו שהפקידות בסניף 950 לא מודעות לכך ולא טרחו לבדוק בנהלים.
אבי אדם עסוק, ואינני רואה שום סיבה לטרטר אותו כך סתם בגלל אטימות של פקידים. היום הצלחתי לתפוס בטלפון את הפקידה השניה (זו שפתחה לי את חשבון הסטודנט לפני שנתיים) והיא הבטיחה שתטפל בענין. עליה אני סומכת מכיוון שבעבר היא הוכיחה את עצמה. אף על פי כן, עלי לשלוח את אבי בפעם השלישית לבנק עם הצילום של התעודה. אמנם יש אפשרות לפקסס את התעודה, אך למודת נסיון אני יודעת שאם הצילום יתגלגל לידי הפקידה הראשונה או השלישית, שוב ניתקל בחומה של אטימות.
אני חושבת שמן הראוי הוא לפצותי ולהחזיר לי את העמלות שנגבו ממני (שלא בצדק) בשנה שבה הייתי סטודנטית אך הפקידה הראשונה סירבה להפוך את החשבון שלי לחשבון סטודנט בגלל חוסר ידע ואטימות (שלא לומר עצלות. אם היא לא היתה מתעצלת לבדוק מה אומרים חוקי הבנק, היא היתה יודעת שבקשתי לגיטימית ביותר). התקופה המדוברת היא ספטמבר 2004 - ספטמבר 2005. כמו-כן, לא יזיק לשלוח את הפקידות לקורס רענון בנושא: "איך לדבר ללקוחות" ו "זו לא בושה לחפש תשובות בנהלי הבנק אם לא יודעים את התשובה".
ואולי בכלל כדאי לעבור לבנק הדואר שם לא לוקחים עמלות כלל. לא רק לסטודנטים, כי אם לכלל האוכלוסיה, בלי טובות, בלי טלפונים, בלי פקסים...
בזבוז זמן, טרטור מיותר, עוגמת נפש, כספי סוג הנזק :
החזר עמלות ספטמבר 2004 - ספטמבר 2005 פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
הלשכה לפניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
יטופל ישיירות מול הפונה

בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה