חוסר רצון למתן שירות, טרטור, אין נגישות להנהלה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 21 נובמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
סניף יוקנעם |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני למעלה מ 3 שבועות סגרנו את המשכנתא שלנו, אנחנו עדיין ממתינים לאישור הבנק , מכתב פשוט המאשר כי כל ההלוואות סולקו, בנק לאומי, אם בגלל עצלות, טפשות ומן הסתם שילוב קטלני בין השניים, לא הכין עדיין את המכתב הרצוי/המבוקש לו אנו זכאים. הדבר מעכב סיום עסקה וחושף אותנו בפני תביעה לרוכשי הדירה שלנו. בשאלה למי ניתן לפנות, נאמר לי עי' נציגי השירות כי ההנהלה אינה נגישה ללקוחות, הכיצד, הם עובדים במתן שירות, במידה והם לא יודעים ורוצים לתת שירות מה ניתן לעשות???? אני מציעה לא להתעסק עם הבנק הזה, יש מספיק בנקים, חב' ביטוח שמוכנות לתת את השירות
|
למעשה שילוב של הכל |
סוג הנזק : |
קבלת האישור הנחשק בבהילות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|