פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עמלה של 68 ש"ח עבור קבלה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש נובמבר העברתי בהעברה בנקאית 60,000 ש"ח לבנק לאומי למשכנתאות.
בדצמבר פניתי למוקד השירות (לאחר חודש) וביקשתי לקבל קבלה על התשלום.
לאחר דין ודברים ארוך עם הנציגה (חסרת הסבלנות) אודליה, ולאחר שהיא ערכה בירורים וחזרה אלי (כפי שהבטיחה – כאן היה בסדר)
הוסבר לי כי הוצאת קבלה כרוכה בעמלה של 68 (כן – שישים ושמונה) ₪.
הסברתי כי אני לא צריך אישור או מסמך מיוחד – רק קבלה – נייר פשוט (אפילו בפקס) שבו בנק לאומי מאשר כי קיבל את הסכום שהועבר לו.
התשובה: הבנתי. קבלה. יש עמלה של 68 שקל וזה ייקח חודש.

אני מעוניין, בנוסף, לפנות למפקח על הבנקים – מישהו יודע איך עושים זאת?

כספי סוג הנזק :
קבלת קבלה, ללא עמלה פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה