פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לתת דפי פירוט לחשבון שנסגר נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לאמא שלי היה חשבון בבנק לאומי בסניף נתניה, לפני כ3 חודשים נבלע לה כרטיס הכספומט בסניף של לאומי בלוד. אמי לא הצליחה להשיג מהבנק את הכרטיס בחזרה כי לא היתה לה אפשרות לנסוע לסניף שלה בנתניה ונציגי לאומי CALL סיברו לתת לה שירות טלפוני כיוון שאין לה סיסמא, כדי לעשות סיסמא צריך שוב לנסוע לסניף שלה. היא הסתדרה ללא כרטיס הכספומט במשך 3 חודשים ולא יכלה להוציא דפי פירוט (את הכסף היא הוציאה דרך הקופה בסניף בלוד) אמי החליטה שהיא סוגרת את החשבון שלה בלאומי ופותחת חשבון בבנק אחר. ביום שישי שעבר (14/12) היא נסעה לבנק לאומי בנתניה וסגרה את חשבונה שם. כשבאה לפתוח חשבון בבנק אחר, התבקשה להציג דפי פירוט 3 חודשים אחורה של חשבון שהיה לה בלאומי, כדי להוכיח שלא היה לה מינוס בחשבון כשסגרה אותו. היא ניסתה להסביר שלא יכול להיות לה מינוס כי בכלל לא היה לה מסגרת אשראי בחשבון ולא היה לה כ"א, אך אף אחד לא מקשיב לה, הם רוצים הוכחות. אמי פנתה לסניף לאומי בלוד על מנת לבקש את דפי הפירוט הנדרשים ואף אחד לא רוצה לדבר איתה כי זה לא הסניף שלה והחשבון כבר סגור ואין מה לעשות! כרגע היא נמצאת במצב שאין לה חשבון בנק והיא לא יכולה לפתוח אותו כיוון שבנק לאומי לא רוצה לתת לה את המידע המבוקש!!!
אי יכולת לפתוח חשבון באף בנק אחר סוג הנזק :
לתת דפי פירוט של פעולות בחשבון מ-3 חודשים אחרונים פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
הלשכה לפניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הפניה תיבדק, ותשובה תישלח לפונה ישירות
בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה