פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מענה טלפוני נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמה ימים נגנב לי הארנק והתבצעו כמה משיכות כספומט לפני שהספקתי לבטל את כרטיסי האשראי. מאז אני מנסה ליצור קשר עם הבנק כדי לברר מה אפשר לעשות בשלב זה, האם אפשר לקבל החזר, האם ידוע באיזה כספומט בוצעו המשיכות, האם יש חומר נוסף שאפשר להעביר למשטרה, וכ"ו.

אין שום דרך ליצור קשר עם בן אדם בלאומי. אם מתקשרים ללאומי call אז חייבים להכניס ססמא, ואני לא חושב שיש לי ססמא כזאת. ואם אין המערכת מנתקת וזהו.

אני לקוח של הבנק כמו כולם, למה רק מי שנרשם ללאומי call זכאי לשירות לקוחות? אני צריך לנסוע לסניף עכשיו בשביל כל דבר קטן? אפילו בשביל לשאול כמה שאלות כלליות? זה פשוט לא הגיוני!

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
הלשכה לפניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אנו נשיב ישירות לפונה
בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה