חוסר מענה טלפוני |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כמה ימים נגנב לי הארנק והתבצעו כמה משיכות כספומט לפני שהספקתי לבטל את כרטיסי האשראי. מאז אני מנסה ליצור קשר עם הבנק כדי לברר מה אפשר לעשות בשלב זה, האם אפשר לקבל החזר, האם ידוע באיזה כספומט בוצעו המשיכות, האם יש חומר נוסף שאפשר להעביר למשטרה, וכ"ו.
אין שום דרך ליצור קשר עם בן אדם בלאומי. אם מתקשרים ללאומי call אז חייבים להכניס ססמא, ואני לא חושב שיש לי ססמא כזאת. ואם אין המערכת מנתקת וזהו.
אני לקוח של הבנק כמו כולם, למה רק מי שנרשם ללאומי call זכאי לשירות לקוחות? אני צריך לנסוע לסניף עכשיו בשביל כל דבר קטן? אפילו בשביל לשאול כמה שאלות כלליות? זה פשוט לא הגיוני!
|
|
|
|
|