|
|
|
|
|
|
מענה טלפוני (או חוסר מענה) |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מזה מספר ימים אני מנסה להשיג את נציגי "לאומי קארד"(כנראה עסוקים במסע שיווקי אדיר) ולמרות שאני ממתין על הקו מעבר ל-20 דקות כל פעם,אין מענה.נוצר מצב שלא כדאי להתקשר,עלות השיחות יקרה כ"כ שאין טעם להמתין ביחוד שאתה יודע שהסיכוי שתענה-אפסי.
|
לחייב גופים כלכליים במכסימום זמן המתנה ולתת גישה ע |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק לאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
הלשכה לפניות הציבור |
שם ותפקיד: |
הועבר לטיפול לאומיקארד |
תגובה: |
בברכה |
פתרון: |
|
|
|