פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הקושי במענה טלפוני- חברת לאומי כרד.טל:036178888 פקס 036178866 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
לא ידוע כתובת:
תיאור הבעיה:
במשך 4 החודשים האחרונים בעיקבות טעות שאיננה תלויה בי נאלצתי להיות בקשר עם חברת הויזה לאומי כארד ,בכל פעם שהיתקשרתי אל החברה עונה אותו תקליט "שבעיקבות עומסים כבדים זמני ההמתנה ארוכים מהרגיל" מחוסר ברירה המתנתי כמובן שהשיחה היא על חשבוני ולא שיחת חינם אציין שבכל פעם שהמתנתי ולבסוף דיברתי עם נציג החברה אמרתי לו שזה לא שירות שצריך להמתין כל כך הרבה זמן ,הנציג הסכים איתי וטען "שאנחנו בעיצומו של גיוס עובדים לכן זמני ההמתנה הארוכים"- זו תשובה שניתנה לי בכל 4 הפעמים שדיברתי איתם ( פעם בכל חודש ) אציין שלחברה יש גם אתר באינטרנט אך מישום מה לא קיימת האופציה להשאיר להם שם הודעה על בעיה ושנציגי החברה ייצרו איתי קשר שיהיה להם יותר זמן פנוי. בשיחתי האחרונה עם נציג החברה היתלוננתי שוב וקיבלתי את אותה תשובה שהם בעיצומו של גיוס אז פשוט הצעתי שיקחו עובד אחד ( אפילו ללא הכשרה) שפשוט יענה לטלפונים ויקח את הטלפונים של הפונים וידאג שנציגי החברה ייצרו קשר עם הלקוחות שיהיה להם יותר זמן . כמובן שלא נעשה עם זה כלום היום ניסיתי להיתקשר וכמובן אותו פיזמון של זמני המתנה ארוכים מהרגיל ( אתם מוזמנים לנסות ובאם תצליחו תגלו לי באיזו שעה ניתן לתפוס אותם מבלי "להתייבש" בטלפון.בשאיפה שתצליחו ושאני כבר לא איזדקק להם יותר -תודה מראש חן.
להוסיף עוד נציגים או שיהיה ניתן להשאיר להם הודעה ו פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה