פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מרמה וסחבת של הבנק ושיתוף פעולתו עם הקבלן נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
בחודש יולי "קניתי" בית בכרמיאל שבגליל,
לכן לקחתי משכנתא בבנק לאומי למשכנתאות (שהוא בעצם הבנק המלווה של הפרוייקט - חצי נחמה כיוון שהקבלן אינו יכול לשים את ידו על הכסף ישירות מאחר ובניית הבית לא החלה עדיין), מספר ימים לאחר מכן הסתבר לנו, שהקבלן (פרוייקט "איגלו" - שם הקבלן: כצנלסון) נמצא בהקפאת תהליכים ומונה כונס נכסים - כמובן שהבנק במקרה זה פעל ב"רמאות" בלשון המעטה - מדוע?
הבנק לפני נתינת ערבות בנקאית , בייחוד שהוא בנק מלווה , מבצע או אמור לבצע בדיקות מקיפות על המצב הכלכלי של הקבלן ולא ייתכן מצב כי הקבלן יפשוט את הרגל יום או יומיים לאחר נתינת ההלוואה - "תרגיל מסריח" .
החזרי ההלוואה החלו לרדת מחשבוננו, בלי שנקבל תמורה עבורם.
באופן זה השאירו אותנו, כשידינו כבולות, היות אין באפשרותינו לבדוק דירה אחרת במקביל, ואין לנו למעשה מקום מגורים משלנו וכן חוסר אונים לגבי כספנו , שלא לדבר על הוצאות שוטפות מסביב כגון: עו"ד, מס רכישה וכדומה.
אנחנו זוג צעיר שזה עתה נישא, וכרגע רק אני עובד (אשתי פוטרה בחודש שעבר), כך שקשה לנו עוד יותר לספוג הפסדים אלו, בייחוד כאשר אין אנו אחראים למצב שנוצר.
יש לנו ערבות בנקאית מלאה על ההון עצמי וכן על המשכנתא אך הבנק והכונס (שמונה מטעמם) מסרבים לדבר איתנו ובכל פעם "מסננים" אותנו.
בקשתי בסה"כ היא לקבל את כספי בחזרה על מנת שאוכל להמשיך את חיי כראוי ולקנות בית חדש או לפחות שיהיה עם מי לדבר במדינה האטומה הזו.
מקווה שתחזרו אליי
תודה חיים
כספי סוג הנזק :
החזרת כספי בחזרה - המגיע לי פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה