לאומי קול / שירות אינטרנט |
נושא התלונה: |
שביט דוד שביט |
שם/כינוי: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
גב' שמר
צר לי לציין שהשירות הטלפוני של בלל, על אף שהינו אדיב מאוד (בחורות מנומסות),
הינו השירות הגרוע ביותר שבו נתקלתי מאז ומעולם, ומעלה תהיות האם אחרי 40 שנה כדאי להמשיך להיות לקוח שלכם. במה דברים אמורים:
1. לפני כחודש ניסיתי במשך שעתיים להיעזר בשירות לאומי קול -כנראה שעקב שגיאת הקלדה החשבון ננעל. לאחר מכן העבירו אותי נציגיכם האדיבים ממוקד למוקד ומטלפון לטלפון ושום דבר לא עזר. עד היום הבעיה לא נפתרה.
2. פתחתי לאחרונה ח-ן מטח בסניף (כחלק מהחשבון הרגיל). בבנק הבטיחו שאוכל לראות באינטרנט. מאחר ולא כך בוצע פניתי לתמיכה והם פנו לסניף. לאחר יומיים הסניף השאיר הודעה שהקישור בין החשבונות בוצע וניתן לראות מטח באינטרנט. לצערי, שוב לא בוצע. שוב פניתי לתמיכת האינטרנט ושוב פנו לסניף וחוזר חלילה. לדבר עם הסניף פשוט לא ניתן. וחוץ מאשר להיכנס לרכב , לבזבז זמן, ולחפש חניה ליד הסניף במשך שעות - אין עם מי לדבר.
כאמור- מעולם לא נתקלתי בשירות יותר גרוע מהשירות של לאומי בטלפון.
|
|
|
|
|