פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מביש ללקוח חדש נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נאות רחל כתובת:
נאות רחל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום הגעתי לסניף בנק לאומי בנאות רחל בחולון בכדי לפתוח חשבון,לאחר המתנה ארוכה מאוד של יותר מחצי שעה הגעתי לנציג ולאחר שאמרתי שאני מעוניין לפתוח חשבון נעניתי בכך זהוא לא מטפל בפתיחת חשבון אלא הנציגים שלידו המשכתי להמתין עוד עשר דקות והתפנתה נציגה שהנציג אמר לי שכן פותחת חזבונות וכשהגעתי אליה ואמרתי שאני רוצה לפתוח חשבון היא אמרה שיש בעיה עם זה והיא תדבר עם המנהל.
לאחר שדיברה עם המנהל היא חזרה אליי עם תשובה כל כך פוגעת:
אני לא יכולה לבצע פתיחת חשבון כרגע מפני שהעדיפות היא לחזור ללקוחות טלפוניים.
מידע אישי שלי את השיחות הללו היא אמרוה לבצע בזמן שהבנק סגור ולא כאשר הסניף פתוח לקבלת קהל ממש בושה ואני חשבתי על בנק לאומי כבנק הטוב בארץ כנראה שטעיתי או שהוטעתי ממש בושה !
עוגמת נפש סוג הנזק :
אין שום פיתורן שיכול לפצות את הזמן היקר שבוזבז לי בזמן ההמתנה פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
בנק לאומי שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה תינתן ישירות לפונה
בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה