פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי-סגירת חשבון נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
משה דיין כתובת:
קניון פ.זאב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יש לי חשבון בבנק לאומי בסניף פ.זאב י-ם, ולפני כשנה הכנסתי את אישתי כשותפה בחשבון.
בתאריך ה- 19/02/2009 נכנסנו שנינו לסניף במטרה לסגור את החשבון כי קיבלנו הצעה משתלמת יותר בבנק אחר, התייחסו אלינו יפה והשירות היה טוב, אמרו לי שאחרי שכל החיובים ירדו והחשבון יתאפס הוא ייסגר באופן אוטומטי ואני אקבל על כך הודעה בדואר.

שבועיים לאחר מכן, התקשרה אלי פקידה מהבנק בשם יפית בכדי להמליץ לי על הלוואה, אמרתי לה שאין לי צורך בכך כי אני סוגר את החשבון ועובר לבנק אחר והיא התייחסה אלי בצורה ממש מגעילה, צעקה עלי בטלפון בטענה שהבנק השני פחות טוב מלאומי ושאני לא מבין מה אני עושה.

כמובן שהחשבון לא נסגר (למרות שהוא התאפס).
בתאריך ה- 31/03/2009 הגעתי שוב לסניף בכדי לברר למה חשבוני לא נסגר עדיין?! ואז הפקידות התחילו לחפש את הטפסים לסגירת חשבון עליהם חתמתי ולא מצאו (מי יודע לאן הגיעו אם הם לא בבנק?!).
הפקידה (לא זוכר את שמה) אמרה ששנינו צריכים לחתום (אני ואישתי) על טפסי הסגירה, דבר שלא נאמר לי בפעם הראשונה שהייתי שם עם אישתי (הפעם הגעתי לבד.
הפקידה מילאה לי שוב טופס לסגירת חשבון, החתמנו את אישתי בפקס ושוב אמרו לי שהחשבון ייסגר תוך מס' ימים ושאני אקבל על כך הודעה בדואר.
חלפו שלושה שבועות ולא קיבלתי שום הודעה, כאשר התקשרתי לבנק (אי-אפשר להגיע ישירות לסניף, רק ללאומי CALL) הודיעו לי חגיגית שלא שולחים הודעה בדואר (למרות שאמרו לי זאת פעמיים בסניף) ושאני צריך להגיע לסניף בכדי לקחת את האישור.

גם אני וגם אישתי עובדים, אין לנו את הזמן להגיע לסניף, על כן סמכנו על מה שהפקידות אמרו לנו, אישתי צריכה לקחת יום חופש בכדי לאסוף את האישור שנחוץ לנו, אם היינו יודעים שצריך לאסוף אותו מהסניף היינו מגיעים לשם כבר לפני שבועיים ומתכננים את הזמן בהתאם.
זמן ועלבון סוג הנזק :
אותי כבר לא תוכלו לפצות, אני כבר עזבתי אותכם! טפלו במחדלים. פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
הלשכה לפניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
יטופל ישירות מול הפונה
בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה