פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חסימת חשבון לקוחה בבל"ל כרמיאל במשך 5 וחצי שנים נושא התלונה:
הראל אילנה שם/כינוי:
‏יום שני ‏15 ‏ספטמבר ‏2003 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
כרמיאל כתובת:
כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
א. הקדמה:
כספיי מוקפאים נגד רצוני בבל"ל כרמיאל מזה חמש וחצי שנים.
וכעת אני נדרשת לשלם להם עמלות ממקורות אחרים, שאין לי, בעוד כספיי הולכים ומתמעטים שם.

ב14-16 בספטמבר 2003 נתן בעלי רצף של הוראות לסניף בל"ל כרמיאל לבצע בחשבוננו המשותף
מספר פעולות עוקבות ללא ידיעתי.
ההוראות ניתנו לבל"ל, למיטב ידיעתי, למנהלת צוות אישי של חשבוננו המשותף בסניף בל"ל בכרמיאל, הגב' רחל מעוז, בניהול מר שלמה עוגן המנהל דאז.
בל"ל שיתף פעולה באופן מוחלט עם בעלי, מבלי ליידע אותי, מבלי לבקש הסכמתי.
ובכך השאיר אותי בל"ל כרמיאל מאז ועד היום, כולל : ללא אגורה ברשותי, וזאת כשכספיי מונחים שבויים בידיהם.
בל"ל כרמיאל עושה 5 וחצי שנים בכספיי ככל העולה על רוחם, ולי אין כלל אמירה לגביי כספיי.
בל"ל כרמיאל הפך אותי לשבויה בידיו כבר כחמש וחצי שנים,
ומגדיל לעשות, ומנכה ממני בלא היתר חיובים, רביות ועמלות כיד הדמיון - על ניהול תיק שבוי.

ב.להלן מהלכיי הבעל ובל"ל בספטמבר 2003:
1. מכרו כמחצית מכל נייר ערך בחשבוננו המשותף.
2. הכינו עבור בעלי המחאה בנקאית בערך המכירה של ני"ע מהתיק המשותף.
3. פתחו לו כלקוח מועדף בסניף זה חשבון חדש על שמו לשתי הכנסותיו הגבוהות החודשיות.
4.בסיום רצף פעולות אלה- הורה בעלי לבל"ל כרמיאל, בכתב, על הפיכת סיווג החשבון -
כלומר: המחצית שהשאיר לי אצלם- מחשבון בהרשאה הדדית- לחשבון מורשה 2 חתימות.
בל"ל כרמיאל שיתף פעולה עם כל מהלכיי הבעל, ולא הודיע לי על כך.
בכך הותירו אותי בל"ל ובעלי ללא אגורה בעו"ש החל מאוקטובר 2003,
ובנוסף עם חשבון חסום בפניי. ובנוסף גוזלים ממני עמלות, רביות, פודים, מוכרים- ואני
ניצבת מולם חסרת אונים, בעוד כספיי הניגזלים מתמעטים.

ג. מאז אמצע ספטמבר 2003 ועד היום, כולל- 5 וחצי שנים אני נימצאת בהליך גירושין עם בעלי:
אני נמצאת בתווך בעוד כשמחד מסרב בל"ל כרמיאל לפתוח ו/לתת לי כסף מחשבוני,
ומאידך מסרב בעלי בניפרד לפתוח החשבון.

ד.נזקיי הם בהיקף אדיר, וללא כל הגזמה:
א. נזקים ישירים.
ב. נזקים עקיפים.
1. בגלל שת"פ של בל"ל כרמיאל עם בעלי איבדתי באחת את חירותי.
2. בגלל השת"פ של בל"ל כרמיאל עם בעלי- נימנע ממני לשכור לייצוגי בהליך הגירושין עו"ד
מהשורה הראשונה בו בחרתי, ונאלצתי בשיברון-לב לקחת עו"ד בלתי ראוי לייצגני.
מה שגורם לי לנזקים בלתי הפיכים, שעדיין לא אמדתי את מלוא היקפם.
3. בגלל שת"פ של בל"ל כרמיאל עם בעלי- לא יכולתי לרכוש לעצמי מגרש לבנייה בישוב הקהילתי
המוצלח בו גרתי 25 שנה, ושאני בין מקימיו, ולפיכך נאלצתי בשיברון-לב לעזוב הן את הישוב שלי
הן את חבריי התומכים, ולעבור לחיי עיר. במקום זר לי וגם אינו ראוי בעיניי, שכלל לא הייתי
בוחרת לגור בו.
4. בגלל השת"פ של בל"ל כרמיאל עם בעלי- סירבו בסניף לתת לי הלוואות ו/משכנתא.
בעוד שמשוגרות אליי כל פעם הצעות להלוואות מפתות מהן איני יכולה להינות, למרות שכספיי
בידיהם, והודעות אלה על ההטבות הן רק זריית מלח על פצעיי המדממים כבר חמש וחצי שנים.
5. בגלל בל"ל כרמיאל אני נאלצת, לראשונה בחיי, במשך 5 וחצי שנים לממן עצמי הן מגמילות- חסדים
ומתרומות מביכות, והן מהלוואות של חבריי, אותן אאלץ כמובן להשיב.
6. בגלל שת"פ של בל"ל כרמיאל עם בעלי- הושלכתי באחת מאיגרא רמא לבירא עמיקתא,
ומסטטוס כלכלי איתן למעגל עוני מחפיר, כשכספיי בשבי בל"ל כרמיאל.
7. בגלל שת"פ של בלל כרמיאל- עם בעלי הוכלמו פניי ושקים שמסרתי חזרו, לראשונה בחיי.
8. כתוצאה משת"פ זה של בל"ל כרמיאל עם בעלי- ניגרם לי נזק בריאותי, באין יכולתי לממן לעצמי
טיפוליי בריאות שונים- שיניים, משקפיים ועוד.
מעשיי בל"ל, הצער, הכלמת פניי, הויכוחים עם הצוות, השבת פניי ריקם,
העושק של כספיי, הפגיעה בערכיי כספיי – יצרו אצלי כעס רב כלפיי בל"ל וגרמו לפגיעה בבריאותי.
בגלל שלא יכולתי לרכוש לעצמי משקפיי ראייה לאחר ניתוח עין- ולאחר שנפלתי- מימנו לי
חברים משקפיי ראייה יקרים שמותאמים לצרכיי.
בקשתי עזרה מחברים למימון טיפוליי שיניי שניזוקו בגלל שלא יכולתי לממנם
במשך מספר שנים!
8.החובה והרביות עליה בסך של 26,600שח שנוצרה בעו"ש מאוקובר 03 ואילך-ניגבו רק ממני!
למרות שבעלי לקח כבר מחצית מהחשבון, ולמרות שהוא מחזיק כסף רב בחשבון חדש שפתח
באותו הסניף בספט' 2003)-
המשיך בל"ל להעדיף את בעלי על פניי - כלקוח מועדף בבנק, ולמעול בי:
בל"ל כרמיאל בחר לכסות החובה רק ממני- מפק"מ שלי (שנותר במחצית חשבוני השבוי).

9. הפק"מ בסך של כ-47,000שח, שהועבר לעו"ש מחלקי בחשבון החסום -
ניגזל ממני לכיסוי החובה בעו"ש בסך כ-26,600שח, שנוצרה בגלל בעלי והשת"פ עם בל"ל כרמיאל,
ולאחר כיסוי החובה – משמשת יתרתו את הבנק ל..עמלות החשבון שלי אצלם, כראות עיניהם.
כלומר: כספיי הפק"מ שנותר לי- מונחים שבויים אצלם ל..צרכיי הבנק, אך לא לצרכיי הלקוחה!!
ועוד רגע וכבר אין כסף שנותר מאותו פק"מ אומלל שניפדה נגד רצוני, ומונח בעו"ש, לשימושם.

10. העמלות השונות:
לא זו בלבד שהבנק הסכים ב-2003 לכל דרישות בעלי, ללא ידיעתי-
אלא בוזזים ממני 5 וחצי שנים עמלות מטורפות על ...ניהול תיק ששבה הבנק ממני באונס,
וממשיך לאחוז בי שבויה אצלו נגד רצוני, וכופה עליי עמלות על שבי זה, ועל ניהול תיק נגד רצוני.
והס מלהזכיר שיגבו מבעלי, בחשבונו אצלם, מחצית מהעמלות.

ד. והיחס של בל"ל כרמיאל כלפיי:
היחס כלפיי מעליב ומשפיל ומתמשך.
היחס הנ"ל כלפיי מעובדיי בל"ל הנוגעים לחשבון זה טעון:
חקירה מעמיקה, בדק בית רציני, וטילטול המערכת, שלקתה בכשל רב-מערכתי מקיף.
1. מנהל הסניף דאז, מר שלמה כהן- אליו פניתי לברר מדוע נחסם כרטיס הויזה שברשותי, ומדוע מתחילים שקים שלי לחזור- לראשונה בחיי- קבל אותי בנועם פנים, אך התנהגותו היתה מבזה ומשפילה:
שקריו, הסתרותיו וטיוחים- טעונים בירור יסודי.
הוא היתמם- איך יכול היה לדעת, ואולי חיתנו ילד ולכן מכר הבעל ני"ע מהתיק המשותף- ל"טענה" זו לא היתה כל אחיזה- כיוון שמנהלת הצוות האישי סיפרה לי, שבעלי הקפיד לחלק ביושר כל סוג של ני"ע לחצי.
הוא טען שיידע אותי בזמן- במכתב על הפיכת החשבון למורשה 2 חתימות, ומשכך ליידע אותי שהויזה והשקים לא יכובדו- טענתו זו היתה שקר גס-רוח. מעולם לא יידעו אותי.
ו"להוכחת" המכתב ש"שלח" אז- שלח לי בדיעבד פקס של "העתק" המכתב הנ"ל מאז. (לאחר כחצי שנה).
לא הוצג בפניי העתק של דואר רשום שנישלח אליי, כי לא נשלח אליי המכתב.
משדרשתי מסמכים כתובים על פעולות בעלי בחשבון המשותף שלנו- שלח אותי המנהל לדרכי, כיוון שרצה לבדוק אם יש לו המסמכים...
שבתי לסניף למחרת- ע"מ לשמוע ממנהל הסניף טענה שיקרית מקורית, שגם ילד קטן ותם לא יאמין לה:
המסמכים בארכיון המחשב, ולא ניתן כבר להוציאם...
כל מחאותיי לא הועילו.
כל נסיונותיי לקבל מידע נהדפו בשקרים.
כל נסיונותיי לפתוח החשבון- הושבו ריקם ונשלחתי לבקש מ..בעלי.
אך מאז אט-אט נחשפו בפניי המסמכים, שסירב ליתן לי מנהל הבנק דאז, והתגלתה לי התמונה.
ברור לי כיום שמנהלת צוות אישי, הגב' רחל מעוז, שיתפה פעולה באופן מוחלט עם כל רצונותיו והנחיותיו של בעלי.
יתכן שקבלה לכך היתר ממנהל הבנק דאז, יתכן שרק בדיעבד.
בעלי, כלקוח מועדף של בל"ל כרמיאל, בעל 2 הכנסות חודשיות נאות,
ובעל חשבון נוסף להפקדות אש"ל ממקום עבודתו-
הועדף נחרצות על פניי באותו החשבון.
בעוד שכלפיי היתה מעילה באימוני, הפקרתי ושביית כספיי, והסתרת אינפורמציה.
מאז ועד היום אני עוברת מסכת של השפלות, נזיפות, טיוחים.
כל אימת שהגעתי לסניף לגב' רחל מעוז ובקשתי משהו-
נעניתי ב'לך ושוב', ובצורך שלה לברר עם מורשה החתימות- שהפך לאינסטאנציה משמעותית בתיק שלי. איפה היה בעת החמס של חשבוני??
מהתנהלותה עולה בבירור שהיא כשלה, ונענתה לכל רצונות הבעל.
מאז ספט' 2003 ועד היום, כולל- כל מטרתה- הגנה על מהלכיה, ולא טובת הלקוח-אני.
אני מהווה עבורה אנדרטה של מיטרד, אותה יש להדוף בתקיפות וההתגוננות הטובה היא כמובן בהאשמות כלפיי.
כניראה התבלבלו כאן היוצרות, ובל"ל כרמיאל, והגב' רחל מעוז חושבים שעליי להודות להם על טיפולם המסור, הנאמן הממושך בתיקי, בכספיי. ושאני עזת-מצח.
אוליי עליי לשרת אותם ולא הם אותי?? וכספיי- הם בעיניה פריט סתמי, שהפקדתי בידיהם באמונה?

מאז הגיעו לידיי המסמכים על ההתנהלות המופקרת בחשבוני, בכספיי וכלפיי-
כשרציתי הלוואה לרכוש מגרש- כשרציתי מכספיי, כשרציתי שיחזור מסמכי הבנק ודרשתי בדיעבד קבלה ועוד- מתנהלת ביני לבין הגב' רחל מעוז מערכת בלתי תיקנית של לקוחה מול פקידת בנק:
כשאני מוחה על שהיא והסניף הסכימו לדרישות בעלי בחשבוני, ואני מביטה בעיניים כלות בכספיי המיתדלדלים אצלם ללא יכולת להסתלק מבל"ל כרמיאל,ללא יכולת לתת להם הוראת קנייה ו/מכירה של התיק שלי, ללא יכולת להשתמש בהם /לקבלם לרשותי
ובתמורה- אני נינזפת על ידה בתקיפות: "דשנו בזה מספיק", "אל תתחילי עם זה","אל תדברי אליי כך".
הגדילה עשות כשצלצלה אליי להודיע לי ש..לא מתנהלת בחשבוני פעילות ולכן הם מחוייבים לרכוש בשארית כספיי שבעו"ש (שנותרו שם מאז פדיון הפק"מ ללא רשותי ב2004) איגרות חוב של המדינה- התרעמתי, מחיתי, כעסתי- אני רוצה את כספיי!
ושוב נינזפתי.
השבוע קבלתי בדואר הודעה חדשה מבהילה:
מהעו"ש הריק שלי ניגבתה עמלה רבעונית של... ניהול תיק ני"ע, וכבר יש שם חוב (שהרי רכשו עבורי באונס איגרות חוב ממשלתיות)-

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
הלשכה לפניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הפניה תטופל מול הפונה
בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה